Gå til innhold

Senebetennelse?

Anbefalte innlegg

Har slitt med høyre arm og håndledd i noen dager nå, og lurer på om det kan være senebetennelse? Det stråler liksom ut i under og overarm, og verker og dunker litt. Vanskelig å skru opp brusflasker f.esk.

Men det er ikke forkrøplende vondt, bare en konstant verking. Har kjøpt håndleddsstøtte med metallskinne på apotek, men syns vel ikke den hjelper så mye. Har også hatt på Oridus, men ser nå at den er utgått på dato *oops*

Bør vel nevnes at jeg jobber foran pc, men kun tre dager i uka. Prøver å begrense pcbruk hjemme.

Det jeg lurer på er vel egentlig hvor vondt det bør være før man antar senebetennelse og trenger behandling? Har ikke lyst til å løpe til legen, hvis jeg kan fikse det selv..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288462-senebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

4barns mor-77

Jeg kan ikke fortelle deg _hvor_vondt det må være for at du skal ta turen til legen. Men jeg ville heller gjordt det litt før enn litt senere.

Hadde senebetennelse for et par år siden, og tenkte at jeg kunne holde ut på jobben de siste par ukene før jeg skulle på 2 uker ferie. Men dèt var dumt. Et par dager før ferien måtte jeg på legevakten, fikk betennelsesdempende og sånn sprøyte.....? (husker ikke hva den heter..)

I ferien var armen helt grei. Men like etter arbeidsstart igjen ble det vondt igjen. Og da med tilhørende sykmelding. Senebetennelsen var blitt kronisk.

Og ettersom jeg skjønte så var det ikke helt uvanlig at ubehandlet senebetennelse kan bli kronisk. Så jeg ville ringt legen om jeg var deg. Og angrer bittert på at _jeg_ ikke gjorde det den gangen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288462-senebetennelse/#findComment-2315128
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...