Gå til innhold

Vil ikke at det kommer ut.

Anbefalte innlegg

Gjest fortid er fortid

Jeg er gravid og hipp hurra for det. Samboeren min er overlykkelig, han ønsker å delta mest mulig i hele svangerskapet- bli med til jordmor osv.

Men så lurer jeg på det.... Jeg har tatt 2 aborter for mangen år siden, og dette vil jeg ikke dele med samboeren min. Han vet om den ene aborten da, men jeg vil ikke fortelle det at jeg faktisk har gjort det to ganger. Svært få vet om dette i det heletatt så det er ikke sjang for at han får vite det i senere tid av andre.

Noen synes mulig der er rart jeg skal holde noe skult for min kommende far til mitt barn, umulig for meg å forklare hvorfor jeg ikke vil han skal vite.

Men det jeg lurer på, om han er med på all verdens kontroller, får han da vite om det? For ejg reiner med jeg må opplyse legen min om dette?

Jeg mener legen bør jo ha taushetsplikt, at det ikke er en selvfølge at sambo får vite dette. Kan noen være så snill å fortelle meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288480-vil-ikke-at-det-kommer-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blaastrek

Bare si til legen din at det ikke må nevnes? Legen har taushetsplikt så tviler på at det blir nevnt.

Når det gjelder helsekortet så spørs det vel om samboeren er så interessert i det, eller? Uansett er det DU som bestemmer over det skjemaet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...