nuggi Skrevet 4. juni 2001 Skrevet 4. juni 2001 skal ha stevnemøte med en kvinne(30år) jeg har hatt god kontakt med pr. telefon i noen måneder.Så lurer jeg på om det er normalt å gi noen gave/blomster like etter møtet, før man drar hjem igjen, om det skulle oppstå noen gode følelser etter møtet. og isåfall hva bør en gi/liker kvinner å få etter et stevnemøte. 0 Siter
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 4. juni 2001 Skrevet 4. juni 2001 Hei! Du kan jo evt. gi henne en liten bukett etter stevnemøtet,f.eks. dagen etter, for å si hva det betø for deg. 0 Siter
Lynet Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 Hvorfor skulle du gi henne noe? Noen har sett for mange disneyfilmer her. Du "kjøper" ikke tiden hennes, hun velger å bli med deg ut, ring å si hva du føler. Det er ihvertfall det jeg mener da. 0 Siter
andor Skrevet 5. juni 2001 Skrevet 5. juni 2001 Gjev blanke i kva som evt. måtte vera normalt - og ikkje hald att blomstrane til avslutninga på dat'en. Du stiller til stevnemøte nystrigla og i godt humør, og med ein diger rosebukett i neven. Når du treffer henne, gjev du henne straks ein klem og overleverer samstundes rosene. Deretter er det berre å spila vidare gehør. Kanskje vil ho falle for deg, og kanskje ikkje. Men ettersom ho har gidda å halde kontakt med deg pr tlf i lang tid, burde utgangspunktet vera godt, og rosene vil garantert ikkje redusere sjansane dine. 0 Siter
soleil Skrevet 6. juni 2001 Skrevet 6. juni 2001 Hei! Du kan jo evt. gi henne en liten bukett etter stevnemøtet,f.eks. dagen etter, for å si hva det betø for deg. Jeg sier meg enig med damene her: vent med buketten! Det kommer litt an på hvor daten er også da. Skal dere hjem til henne er det mer naturlig å ha med en gave, men skal dere ut, er det riktigst å la være. (?) Vær heller litt generøs med komplimentene er mitt tips. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.