Gå til innhold

Menn med tupé

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke en slik mann hadde fått draget på meg. En med barbert hue derimot ;o)

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

21

• Babette

9

• Lillemus

6

• løvinne71

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg liker menn best som de er. Synes det er kult med kort kort hår på menn som har begynt å miste. Tupe har jeg sett på gamle menn og damer og det er ikke særlig pent når man ser at den er falsk. Det finnes kanskje noe mer naturlig form for tupe men jeg synes det høres fjollete ut. Ikke noe for en ordentlig mann! Heller ikke hårtransplantasjon som ser ut som en tynnslitt børste.

Skrevet

Jeg liker menn best som de er. Synes det er kult med kort kort hår på menn som har begynt å miste. Tupe har jeg sett på gamle menn og damer og det er ikke særlig pent når man ser at den er falsk. Det finnes kanskje noe mer naturlig form for tupe men jeg synes det høres fjollete ut. Ikke noe for en ordentlig mann! Heller ikke hårtransplantasjon som ser ut som en tynnslitt børste.

''Heller ikke hårtransplantasjon som ser ut som en tynnslitt børste''

Holdt på å sette teen i halsen da jeg var borte på besøk hos noen kjenning for en tid siden og brått oppdaget at herren i huset hadde hårtransplantasjon. Noe så stygt! Det er _ekstremt_ synlig da, for de som måtte tro noe annet... Etter min mening må det da kreve mer selvtillit å gå med det der enn å være skallet på toppen!?

Gjest melmøll
Skrevet

''Heller ikke hårtransplantasjon som ser ut som en tynnslitt børste''

Holdt på å sette teen i halsen da jeg var borte på besøk hos noen kjenning for en tid siden og brått oppdaget at herren i huset hadde hårtransplantasjon. Noe så stygt! Det er _ekstremt_ synlig da, for de som måtte tro noe annet... Etter min mening må det da kreve mer selvtillit å gå med det der enn å være skallet på toppen!?

Hehe, sant det, det må kreves mot for å gå med noe slikt. Jeg kan ikke helt forstå at det er vanskelig for menn å bli tynne i håret, nå som det er ganske vanlig og kult med millimeterklipt hår.

Skrevet

Hehe, sant det, det må kreves mot for å gå med noe slikt. Jeg kan ikke helt forstå at det er vanskelig for menn å bli tynne i håret, nå som det er ganske vanlig og kult med millimeterklipt hår.

Jeg skjønner heller ikke helt at det skal være så vanskelig å være mann med tynt hår, det er jo driiiitsexy med kortkortkort hår!

Skrevet

Like fine på håret, ja, *he he* der kommer det jo frem vår grunnleggend eulike oppfatning av skallede menn! ;-)

Jeg synes de har en annen likhet, og det er litt stygt å si det og generelt veldig overfladisk å være utseendefokusert, men skitt la gå i PK-heten: Jeg synes det blir litt sånn 'gnager-aktig' begge to, og det er jeg ikke noe særlig begeistret for.

"Jeg synes det blir litt sånn 'gnager-aktig' begge to, og det er jeg ikke noe særlig begeistret for."

JAAAA! Endelig noen som er enig med meg. :)

Skrevet

"Jeg synes det blir litt sånn 'gnager-aktig' begge to, og det er jeg ikke noe særlig begeistret for."

JAAAA! Endelig noen som er enig med meg. :)

LOL! *puster lettet ut over at jeg ikke fikk kjeft*

Skrevet

Jeg går ut i fra at du vurderer å skaffe deg en slik.Jeg vet bare om en mann som har det, og det vises at det er uekte, men ikke ved første øyekast. Men det mest avslørende er fordi han alltid er lik på håret. Dersom man kjøper kanskje to parykker at det da ikke er så lett å oppdage?? Eller blir de limt fast forever? Hvordan påvirker limet hodebunnen? Får huden puste? Dette er som du forstår ukjent for meg......

Jeg vil nå si/anta at det er penest uten, men jeg har ikke så mange å sammenligne med. Dagens parykker er sikkert ikke som for få år siden, de utvikles nok de også. Lykke til, om du vil.

Skrevet

Jeg liker best hår på menn, så jeg ville synes det var ok med tupé.

Tar de av tupén er det verre! Traff en kjenning uten hår og kjente han ikke igjen...

Skrevet

Hvorfor det?

Er det noe galt i at menn prøver å gjøre det beste ut av utseende sitt??

Det er mulig det finnes tupeer som ser ekte ut, men de jeg vet om som har tupe, har ikke vært særlig heldig med den. Jeg synes bare ikke det ser pent ut. Dessuten ser det mye barskere ut med menn som tør å vise sitt ekte hår, men ikke spør meg hvorfor ;)

Skrevet

Nei, det holder med å vaske seg med sunlightsåpe og gni litt granbar under armene for luktens skyld....;-)

Og dyppe nevene i tjære slik at de ser enda barskere ut (det gjorde farfar i sin ungdom) ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei du...!! Nå hadde jeg endelig (etter to dager) fått det synet vekk fra mitt indre bilde, og der klarte du jaggu meg å få det opp igjen!! *makan*

Morsan begynte!!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har ikke sansen for tupé, syns det er bedre at de som begynner å få måne barberer resten av håret helt kort.

Skrevet

Morsan begynte!!!

Det var det jeg visste! Morsan har alltid en finger med i spillet i sånne saker!! *hytter mot morsan*

Skrevet

LOL! *puster lettet ut over at jeg ikke fikk kjeft*

Jeg har så mange venninner som synes Sivert Høyem er rålekker, men for meg har det gnageraktige oppsynet alltid vært en real stopper. Han har en flott stemme, men egner seg altså bedre på lyd enn på bilde. ;o)

annemy1365381129
Skrevet

Helt greit det men pass på at den passer til resten av håret.Det skal jo se litt naturlig ut da,,helst.

Skrevet

Dersom det ser naturlig ut synes jeg det er bra at noen menn velger å bruke tupé. Jeg er såpass sær at jeg gjerne vil ha en mann med hår.

Med en slik innstilling går du glipp av mye god pikk.

Skrevet

Med en slik innstilling går du glipp av mye god pikk.

*knegg*

Skrevet

Like fine på håret, ja, *he he* der kommer det jo frem vår grunnleggend eulike oppfatning av skallede menn! ;-)

Jeg synes de har en annen likhet, og det er litt stygt å si det og generelt veldig overfladisk å være utseendefokusert, men skitt la gå i PK-heten: Jeg synes det blir litt sånn 'gnager-aktig' begge to, og det er jeg ikke noe særlig begeistret for.

Enig med deg. Og er de ikke bittelitegrann feminine (av utseende) begge to - til tross for raka skalle?

Skrevet

Er de ikke blitt flinke til å lage tupéer nå? Passer på at fargen og tykkelsen stemmer med resten av håret? Og limer dem til hodet så de sitter godt og ikke plutselig henger på halv tolv? Da kan jeg ikke se noe galt i det, vi gjør jo en masse andre ting for å se penere og yngre ut. Tupé er da ikke verre enn mye annet. Kanskje et hakk bedre, du bruker ikke en time ekstra hver morgen på å se "respektabel" ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...