Gå til innhold

får ikke orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt orgasmeleter

hei, jeg er en jente på 23år, som aldri har opplevd orgasme. jeg vil gjerne ha hjelp, men tørr ikke å prate om det til noen rundt meg. har prøvd mange ganger selv med,men når det begynner å bli godt, klarer jeg ikke å halde den der lenger, å føler att "slaget er tapt". Har du noen råd på hvordan jeg skal få det til? Holder på å inngå et forhold til en jente, å lurer på hvordan jeg skal unngå å skuffe henne med dette, når jeg synest det er pingleg å prate om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288555-f%C3%A5r-ikke-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta

Det tok lang tid før jeg opplevde min første orgasme og jeg trodde en periode at jeg aldri ville få det til. Jeg tror noe av det største problemet er at vi jenter stresser for mye for å oppnå det. Det beste er å prøve å være litt mer avslappet, ikke ha så store forventninger og det å lære å kjenne sin egen kropp.

Mine beste tips er å ta den tiden du trenger, utforsk deg selv mer og finn ut hva du selv synes er best. Hva med å prøve med vibrator, dusjstrålen eller andre alternative ting?

Tro meg, når man først har fått dreisen på dette er det ikke så vanskelig som man kanskje skulle tro. Men vær tålmodig, den kommer når du minst venter det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...