Gjest Mvh jente som klør Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Har gåd på sopp kur nå i 3 dager, stikk pille vaginalt og krem. symtomene er så å si vekk. MEN det klør enda, spesielt når jeg klør da må jeg klø igjen. Har ikke utflo lenger så er ikke sopp. men problemet mitt er: jeg skræva ikke for noen pga noe som har skjedd i barndommen, så vet ikke hva jeg skal gjøre. kan liksom ikke gå rundt å klø heller:( holdte da æ sku føde å da noe skjedde under svangerskapet mitt. men det er ikke behagelig:( kan du væres så snill å svare litt fort på detter klør ihell når jeg er på do å litt etterpå. men kløen forsvin til neste do besøk eller det kan kom plutselig. mvh jente som klør 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288558-sopp-eller-hva-skjer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ei til som klør... Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hei... jeg har slike problemer som deg. Når jeg er på do, samtidig og etter sex. Jeg fikk det da jeg ble gravid med sønnene mine. På den siste så fikk jeg svar på sykehuset at jeg har Streptokokker type B, eller Stafylokokkker type B, (Har ikke papiret forann meg nå...) Og over klitoris er det sånne striper... De blør og det svir og klør no h.....! Jeg flasser i håret og det er litt sur lukt... Jeg har til tilder tykk seig utflod, den lukter ingenting. Jeg blir litt redd, for dette smitter over på typen min. Han får illrød penis. Forann ved hodet. Han får også vondt, og hvitt lag på tissen et par dager etter sex. Derfor bruker vi nå kondom så han ikke skal få dette dritet. Men hva med meg da? Jeg fikk beskjed på sykehuset at jeg måtte gå på penicilin så ikke mitt neste (hvis jeg blir gravid igjen da...) barn blir smittet når det kommer ut der ) Men hvorfor blir ikke typen min i så fall smittet, men bare babyen? På meg både ser det og virker det som han har blitt smittet... Noen som forstår dette som kan forklare. Jeg er voksen, men kvir meg for å si dette til legen. Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288558-sopp-eller-hva-skjer/#findComment-2317387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.