Gå til innhold

Problemer med sex - parforhold

Anbefalte innlegg

Gjest manniførtiåra

Jeg skriver egentlig for å få noen råd!

Min kone og jeg har det kjempefint i samlivet, og begge trives godt i hverandres selskap.

Likevel har vi, sikkert som mange andre, noe forskjellig forhold til sex og lyst. Etter over tyve års ekteskap burde vi nå ha mulighet til å være både friere og mer lystne, likevel skjærer det seg når vi skal snakke sammen om dette.

Og når vi skal ha sex blir det gjerne bråstopp fordi hun bare kutter ut/slutter å være med straks det blir en utfordring fysisk.

Det gjør at jeg mister både potens og lyst i løpet av akten, og avslutning blir ikke noe god.

Jeg ønsker ikke svar a la skilsmisse osv., for vi har vært skilt og er over det problemet. Begge er både enige og innstilt på at vi vil leve godt sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288572-problemer-med-sex-parforhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dame i samme alder

Det kan kanskje være litt vanskelig å komme ut av slike onde sirkler, det har jeg opplevd selv.

Samme hva er det kun det å snakke sammen som gjelder. Det er selvfølgelig vanskelig dersom hun går i forsvar eller du blir frustrert.

Men det kan også være at hun har annet forhold som hindrer henne i å være tent? Hvis dere har vært skilt, hva var årsaken?

Gjest Signert

Hvis hun ikke orker den fysiske utfordringen det er å ha sex, er cluet kanskje at du tar deg av det fysiske (dersom du er i stand til det). Vis at du er opptatt av å tilfredsstille henne og sett deg selv i andre rekke i en periode. Hvis hun føler at hun må gjengjelde dette, så gjør henne klar over at du gjorde det for at hun skulle ha det bra, ikke for å få noe igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...