Gå til innhold

da har jeg vært hos jordmor

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

såg ikke helt bra ut.

blodtrykk 125/90

mye hevelse/vann

litt eggehvite..

forklarte henne at jeg hadde merket meg at småen var veldig rolig, og at magen var stein hard i går og at jeg er slapp.. skulle få ny time neste fredag, fikk på mandag i stede.

kjenner meg litt usikker nå. har lyst å ringe opp på føden og få en UL, er så ekkelt når hun er så rolig! kjenner bevegelse emn er minimalt, litt sparking hver 3-4 time. litt hikking i går....

kan det ha noe med at jeg er forkjølet å gjøre, eller??

jordmor sa at hvis jeg fikk vondt i hode skulle jeg kontakte henne eller føden, men i og med at jeg har problemer med bohulene så får jeg også litt hodepine, så da vet jeg ikke om de eller graviditeten...

huff, tenker masse nå.... ville du ringt og fått en skikkelig sjekk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288593-da-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring og få en sjekk. Typisk for svangerskapsforgiftning er pannehodepine.

Jeg lå inne til en dags overvåking rundt uke 37 pga høyt blodtrykk, slapphet og litt hodepine. Alt var greit, men det var betryggende å bli tatt på alvor.

Ta en telefon!

Gjest Vekten87

Jeg lå inne til en dags overvåking rundt uke 37 pga høyt blodtrykk, slapphet og litt hodepine. Alt var greit, men det var betryggende å bli tatt på alvor.

Ta en telefon!

hadde tegn til SF allerede i uke 29 (var etter ferie og mye styr) var til sjekk, alt så bra ut,så fikk beskjed om å ta det rolig.. kjente hun beveget seg litt i ste og nå når jeg skriver.. ringer opp i morgen og spør etter en UL for å få vite hvordan hun har det der inne.... er ikke noe særlig å gå å uroe seg.

jordmor sa at jeg skulle ta det rolig og slappe av, er bedre å være hjemme enn å bli lagt inn... noe jeg helst vil slippe... så nå blir tv og DOL min beste venn - igjen :o)

Gjest Vekten87

Ta en telefon!

tok å ringte jeg, ble så usikker og redd...

i tlf sa de at blodtrykket og alt hørtes fint ut, men ville likevel ha meg opp. så vi reiste 21.30 tiden. tok urinprøve og fikk sånn belte på magen for å sjekke småen, og tok blodtrykket mit, alt så helt fint ut.. men jeg følte meg fortsatt litt kvalm og ble plutselig utrolig trøtt. etter å ha sutte me belte en time, ble vi sittende å vente å lege. hun var kjempe koslig og snakket masse med oss. og ville ta en UL (noe jeg ble utrolig glad for) det var ikke lett å få noe mål av småen, hun var midt i kvelds trimmen og magen bulte alle veier... så hun ville ikke si noe sikkert om hvor stor hun var.. men alt tydet på trivsel og det var godt med fostervann :)

SÅ til slutt fikk vi belønning for all ventingen (kl er nå 00.30) hun spurte om jeg ville at hun skulle kjenne inn etter åpning, ja!!! hehe

da kunne hun komme med den gode nyheten at det var 3 cm åpning og hun ga oss 3-4 dager :):):):)

JIPPI!!!

sitter her nå med rygg smerter og er dau trøtt...

så natta :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...