Gå til innhold

klumpete menstruasjon..

Anbefalte innlegg

Gjest jente-M23

jeg er en jente på 23 år. jeg begynte med p-piller relativt tidlig -i en alder av 15 år. fra da og frem til nå har jeg brukt p-piller jevnlig med unntak av 2 pauser. begge gangene tok det ca ett år før jeg fikk menstruasjonen tilbake! det har jeg ikke tenkt på som et problem, og begynt på p-pillene igjen den dagen jeg fikk menstruasjon, og brukt de som normalt. det er nå mange måneder siden siste pause. det som er problemet er imidlertid at de siste gangene jeg har hatt menstruasjon (jeg bruker 21-dagersbrett) -har det ikke vert helt som normalt. det kommer ikke ut friskt tynt blod, men i stedet kommer det ut som store klumper i form av en blanding av tykt slim og blod! det er ikke vondt, det klør ikke og det er ingen plager forbundet med det, bortsett fra at det er jo ganske ekkelt! og sikkert ikke normalt..? hva skyldes dette? jeg prøver nå å unngå å bruke tamponger når jeg har menstruasjon, men har brukt det mye tidligere.kan det ha noe med pillene å gjøre? bør jeg gjøre noe med det? hilsen usikker

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288629-klumpete-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...