Gå til innhold

Tenk om......

Anbefalte innlegg

Gjest Kelsina

Drømmen om et barn til er der hele tiden, men begynner jo innse at det blir med drømmen.

Men - så hender det ting som roter til hodet - mensen uteblir en dag, mensmurringene er mye verre og jeg føler meg ikke som meg.

Da - klarer hodet å et lite øyeblikk å glemme at en gjenværende tett eggleder ikke gjør en gravid. Tenk om de tok feil under lap'n for 8 år siden eller kanskje den mirakuløst har åpnet seg.

Så kommer litt tristhet og en fornying av tankeprosessen omkring det å prøve IVF.

Det er helt utrolig hvordan vi kvinner kan klamre oss til halmstrå innimellom. For jeg er vel ikke helt alene om dette tror jeg.

Tror heller jeg får ta en ny debatt hjemme om IVF før timeglasset har rent helt ut.

Må også le litt av meg selv!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288680-tenk-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...