Gå til innhold

kronisk urinveis infeksjon

Anbefalte innlegg

kronisk urinveis infeksjon

Hei min kone på 32 år er plaget med kronisk urinveis infeksjon, dette har pågodt i flere år. Lege har prøvd mange medesin kurer uten at dette har løst problemet også forebyggende medesiner, lurte på om det er mulig å bli kvitt dette plagsomme problemet, hørte en gang om at det gikk an å operere noe og da bli kvitt problemet kan dette stemme, har du noe forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288721-kronisk-urinveis-infeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dettvardett

Heisann :)

Har slitt mye med den sammen problemet selv og det ble som med din kone en periode kronisk.

Hun bør jo ta en undersøkelse/utredning og sjekke om det er noen spesiell årsak til problemet.( Rekvireres gjennom fastlege)

Ellers anbefaler jeg daglig inntak av tranebærkapsler og at hun får i seg minimum 500 mg c-vitamin i tablettform hver dag. Og selvfølgelig masse drikke, men det vet dere vel allerede (ikke sukkerdrikke, da dette gjør det værre). Og sist, men ikke minst aldre fryse, gå i vått tøy og dusje etter samleie.

Ja, hvis noen vet svaret på det blir jeg happy. Jeg har hatt 18 stykker i år og har prøvd det aller meste.

Prøv homeopat da Dorthe! Jeg ble bare så dritlei av alle kurene. Noen måneder med sukkerpiller gjorde at UVI'ene omtrent forsvant. Nå får jeg kanskje en annenhvert år :-)

Prøv homeopat da Dorthe! Jeg ble bare så dritlei av alle kurene. Noen måneder med sukkerpiller gjorde at UVI'ene omtrent forsvant. Nå får jeg kanskje en annenhvert år :-)

Jeg har gjort det, gått en lang periode to ganger hos to forskjellige. Det hjalp ikke, så for meg ble det bare bortkastede penger. Gikk i hvert fall en gang i uka i et halvt år begge gangene. Den første brukte øreakupunktur, den andre ga meg medisin som ikke hjalp.

Annonse

Gjest dettvardett

Heisann :)

Har slitt mye med den sammen problemet selv og det ble som med din kone en periode kronisk.

Hun bør jo ta en undersøkelse/utredning og sjekke om det er noen spesiell årsak til problemet.( Rekvireres gjennom fastlege)

Ellers anbefaler jeg daglig inntak av tranebærkapsler og at hun får i seg minimum 500 mg c-vitamin i tablettform hver dag. Og selvfølgelig masse drikke, men det vet dere vel allerede (ikke sukkerdrikke, da dette gjør det værre). Og sist, men ikke minst aldre fryse, gå i vått tøy og dusje etter samleie.

Jeg mener ALLTID dusje etter samleie! hehehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...