Gå til innhold

Underlivet etter graviditet?

Anbefalte innlegg

Gjest det lurerjegpånå
Skrevet

Blir man veldig vid nedentil etter fødsel? Er dette permanent eller vil det gå litt tilbake?

Det er en av mine frykter ved graviditet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blitt trangere.... Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Skjeden er temmelig tøyelig og vil gå tilbake etter fødsel.

Skrevet

Jeg har født to barn i løpet av 2,5 år, og synes ikke jeg er blitt særlig videre.

Gjest detlurerjegpånå
Skrevet

Jeg er blitt trangere.... Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Skjeden er temmelig tøyelig og vil gå tilbake etter fødsel.

Trangere?? Hvordan er det mulig?

Skrevet

Trangere?? Hvordan er det mulig?

Vet ikke, men jeg har hørt om andre som også har blitt det. Det er forøvrig veldig viktig med knipeøvelser etter fødsel. Både for skjeden og sexlivet sin del, men også for kontroll over blære og endetarm....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...