Gjest dreamer 81 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 For to dager siden etter sex begynte det å klø litt i underlivet, spesiellt rundt kjønnsleppene og de har blitt litt ømme. Fra klitoris området kommer det en slags tykk veske som ligner litt på vått papir eller gammel våt hud. Jeg har ingen sår og ingen blemmer, det bare klør veldig mye. Når jeg var 18 år fikk jeg sopp for første gang og blant annet Herpes. Men jeg har siden den gang aldri vært plaget med noen av disse. Jeg leste et sted at sopp kan forekomme etter antibiotika. Kan det stemme at jeg da har sopp, som har vært på to forskjellige antibiotika kurer mot infeksjon i tannkjøttet? Den siste antibiotika-kuren jeg begynte på var tre dager siden og den heter Amoxilin. Hører også at det er vanskelig å bli kvitt sopp hvis den kommer mer enn en gang, men tror du den vil gi seg når jeg stopper med antibiotika kuren min om en uke, eller om den vil fortsette å vare? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288773-kl%C3%B8e-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.