Gå til innhold

Usikker

Anbefalte innlegg

Heisann. jeg lurer på ett par saker.jeg har hatt noen problemer med min venstre arm. mest når jeg skal legge meg for kvelden. plutselig dovner venstre armen min vekk, akkurat som den bare synker gjennom senga. føler meg kraftløs i armen, men når jeg klemmer meg i den andre armen, så virker det som det er nok krefter der. men jeg har lissom ikke hørt så om det. jeg har psoriasis, melk og hvete allergi. kan det ha noe med det å gjøre? også får jeg ufrivillige krampe trekkninger i det ene øye til tider, noe jeg ikke klarer å kontrollere. det er også litt flaut, for folk tror jeg blunker til de. gang på gang. vet ikke om dette kan henge sammen. men håper jeg får ett svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288795-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Dette synes jeg du skal få undersøkt hos fastlegen din; kanskje denne bør henvise deg til en grundigere nevrologisk sjekk; kanskje bilder av nakke/hode. Les /søk i mellomtiden litt her i doktoronline om følgende temaer som jeg har svart på før; "Fascikulasjoner eller leamus". Nerveskade og parestesi. Nakkeprolaps. kanskje finner du nyttige opplysninger. Plagene du har kan være alt fra bagatellmessig avklemming av nerve eller blodkar til armen, eller alvorligere tilstander som bør utredes. Det samme gjelder rykningen i øyet; såkalt leamus eller fascikulasjon. bestill time hos legen din, og forbered deg litt. Du kan eventuelt printe ut noen av de opplysningene du finner på nettet, så legen skjønner hva vi snakker om. Vil ikke tro plagene henger direkte sammen med hverken psoriasis eller allergiene dine, men det kan heller ikke utelukkes. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288795-usikker/#findComment-2321027
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...