Gå til innhold

spinal stenose

Anbefalte innlegg

Gjest tomalie

Jeg har i 1,5 år godt på trening med en for som ble operert og det ble lagt inn total kneprotese. Har i sommer hvert innlsgt med intensiv trening i tre uker. Komer til kiruges time og forventer at jeg får ny oprasjon av kne. Får beskjed om aå glemme det, men ikke la det stivne. Får beskjed om at ryggen må operers først på grunn av spinal sterose. Det er da bestemt at jeg trenger avstiving og er derfor henvist til stavanger. Ber om rekvisjon for å holde foten på di 60 grader som er opparbeidet, men får nei og beskjed om at den ikke må stivne, dette klarer jeg ikke uten hjelp. stonosen gir problrmer som lammelser og har problemer med med å vite om det er luft eller avføring og sitter derfor hjemme. Bena dovner opp helt til korsryggen, og jeg er havnet i ny sykehus kø. Misslykket oprasjon av kneet og nå dette, kunne de ikke sett det på rtg. tidligere. Dette komer ikke over natten. Kan jeg klage på at jeg er satt på ny venteliste eller er det bare å godta sllike ting, pluss at jeg har ingen innformsdjom om opprssjonen hverken hvor lenge oppholdet på sykehuset er og mulig opptrening etter på. Noe irritert på behandlingen som er noe mager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288810-spinal-stenose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...