Gjest tomalie Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg ble operert for over 1,5 år siden og fikk satt inn knetotalprotese som er misslykket.Har hatt et sykehus opphild på 3 uker i sommer med opptrening av knet som skulle tas på nytt.Ved kiruges poliklinikk får jeg så beskjed om å glemme kneet, men at det ikke må stivne. Dette klarer jeg ikke uten fysioterapi, men får ikke rekvisisjon så de 60 gradene som er opparbeidet vil forsvinne uten hjelp. De er enige om at kneoprasjonen er misslykket. Denne spinal sterosen er derfor ikke funnet før i sommer enda jeg har klsaget på lammelser i beina hel opp til korsryggen. Dette er et problem siden jeg føler et det er vanskelig med å kjenne om det er luft eller avføring som er på gang.. Har heller ike fått noen innformasjon om liggetid og opptrening. Jeg kan ikke oppereres i Haugesund, men må til Stavanger, da det må avstivet og hvet heller ikke hvilken metode som brukes, forsto det slik at det er to muligheter Er nå kommet i kø og synes det er merkelig at dette ble oppdaget da jeg lå inne i tre uker, Min daglige situasjon er forringet og det betyr at jeg kommer meg lelie ut og lurer på om de bare kan kaste deg fra kø til kø. Sliten og irretert på maten dette er gjort på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288811-kne-oprasjon-og-spinal-stenose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.