Gå til innhold

kne oprasjon og spinal stenose

Anbefalte innlegg

Gjest tomalie

jeg ble operert for over 1,5 år siden og fikk satt inn knetotalprotese som er misslykket.Har hatt et sykehus opphold på 3 uker i sommer med opptrening av kneet som skulle tas på nytt.Ved kiruges poliklinikk får jeg så beskjed om å glemme kneet, men at det ikke må stivne. Dette klarer jeg ikke uten fysioterapi, men får ikke rekvisisjon så de 60 gradene som er opparbeidet vil forsvinne uten hjelp. De er enige om at kneoprasjonen er misslykket. Denne spinal sterosen er derfor ikke funnet før i sommer enda jeg har klaget på lammelser i beina hel opp til korsryggen. Dette er et problem siden jeg føler et det er vanskelig med å kjenne om det er luft eller avføring som er på gang.. Har heller ikke fått noen innformasjon om liggetid og opptrening. Jeg kan ikke oppereres i Haugesund, men må til Stavanger, da det må avstivet og vet heller ikke hvilken metode som brukes, forsto det slik at det er to muligheter Er nå kommet i ny kø. Synes det er merkelig at dette ble oppdaget da jeg lå inne i tre uker, Min daglige situasjon er forringet og det betyr at jeg kommer meg lite ut og lurer på om de bare kan kaste deg fra kø til kø. Sliten og irretert på måten dette er gjort på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288813-kne-oprasjon-og-spinal-stenose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...