Gjest kadi Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 For noen uker siden trodde jeg at jeg kanskje kunne ha fått en soppinfeksjon. Je hadde kløe og de svidde i underlivet. Men dette gikk gradvis over. Og når jeg å kjæresten min hadde samleie gjorde det vondt. Etter dette begynte jeg å blø og jeg hadde menstrasjonssmerter i magen. Men dette gikk også over. Og for få dager siden begynte jeg å blø igjen. Men det var veldig lite som kom, om kvelden var det ingenting. Neste dag når jeg hadde samleie igjen begynte jeg å blø mens penisen hans var inni meg. Jeg blør forsatt og har smerter. Lurer på hva dette kan være, om det er farlig? Har tenkt å oppsøke lege. Men er bare 15 år. Jeg går på p- piller og har gjort det ca et halvt år. Må jeg gå til lege? Hva kan dette være? Hjelp meg vær så snill! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Har du ikke noen helsestasjon for ungdom i nærheten der du bor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.