Gjest Meritenis Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg finner ikke svar noen steder på dette spørsmålet og håper du kan svare meg. Jeg har født et barn og under fødselen ble det oppdaget to morkaker. Jeg ble tidlig veldig stor. Lå også på sykehus de to siste månedene av svangerskapet på grunn av rier. Når de tok ut morkakene var den ene normal størrelse, den andre var litt over halv størrelse av den normale. Jeg ble da forklart at det var tegn på at det egentlig skulle ha vært to barn. Det jeg lurer på er om man kan si ca hvilken måned jeg ev aborterte det ene fosteret, med å ta utgangspunkt i størrelsen på den andre morkaken. Jeg har noe som kalles delt livmor, med et rom som nesten deler livmoren horisontalt i to. Det har gitt meg mye menstrasjonsmerter og betennelse i livmoren da jeg var yngre. Har fått forklart at det kalles "horn". Jeg lurer også på om dette kan være årsaken til at jeg hadde rier hver dag de siste månedene og om jeg kan risikere å abortere ved senere svangerskap. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288859-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-morkake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.