Gjest bikku Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Har gått en omgang med pergo nå, fikk mensen på fredag, og har hatt noe jæ...g vondt. Også før mensen kom, og særlig omkring høyre eggstokk. I min sedvanlige krisemaksimering så jeg for meg ex-u graviditet. Men så kom mensen. Etter tre dager vil smerten ikke gi seg. Nå skal jeg i gang med neste kur på tirsdag. Er litt redd for at det kan være en cyste som driver og sprenger på. Noen som har erfaringer med plagsomme vondter som burde ha vært sjekka av lege? Reiser langt bort til uka, så jeg er litt usikker på om jeg burde ha kontakta gyn, eller om det er unødvendig mas. Hvis det er en cyste - vil den bare ganske enkelt sprekke av seg selv om nødvendig, eller gjør det veldig vondt? Huff. Det ble jammen en usammenhengende melding. Er mottakelig for gode råd og skrekkhistorier. Er litt redd for å reise med den verkinga på gang, men det passer så dårlig å komme seg til gyn før jeg reiser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288877-pergo-vondt-i-h%C3%B8yre-eggstokk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.