Gå til innhold

Hva trener du?

Anbefalte innlegg

Gjest ottepotte
Skrevet

Hun fleipet neppe, men hun er nok ikke mere fysioterapeut enn jeg er dasstømmer.

Vel, jeg er mann. Jeg har vært fysioterapeut i snart femogtjue år, så jeg tuller nok ikke med noe av dette nei.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• mariaflyfly

7

• annegunn

3

• Babette

3

Gjest ottepotte
Skrevet

Det skriveleifen var litt avslørende, ja ;-)

Jeg mener fast bestemt at alle kan komme borti feil tast. Det er dessuten ikke alle som er like gode på rettskrivning. Det har heller ingenting å si for mitt fagfelt, vi sitter ikke og skriver romaner på min arbeidsplass. Vi har heller ikke særlig mye tid til å bry oss med tilbakestående kvinner som bruker mesteparten av fritiden sin til internett. Heldigvis.

Skrevet

Jeg mener fast bestemt at alle kan komme borti feil tast. Det er dessuten ikke alle som er like gode på rettskrivning. Det har heller ingenting å si for mitt fagfelt, vi sitter ikke og skriver romaner på min arbeidsplass. Vi har heller ikke særlig mye tid til å bry oss med tilbakestående kvinner som bruker mesteparten av fritiden sin til internett. Heldigvis.

Det var da fælt så hårsår du var da :-/

Jeg kan saktens si meg enig i at man kan komme borti feil tast, så der er du unnskyldt.

Forøvrig må du har vært her ganske mye selv for å ha grunnlag for å kalle meg tilbakestående ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

''Skal nå begynne med seriøse fysioterapibehandlinger, men burde trene ved siden av.''

Jeg er nettopp begynt. Mye som må ordnes opp, skeiv rygg, dårlig holdning, stiv overalt. Fysioteraputen har satt meg i gang med øvelser som gjøres hos henne. I tillegg har jeg øvelser hjemme.

Turgåiing var en veldig fin start sa hun, og jeg har startet. Det er faktisk deilig :o) Stiv ja, vondt ja, sliten ja, men det føles godt allikevel.

Så strekke godt ut etterpå.

Så jeg har god erfaring med å starte med turgåing, og så la fysioterapeuten veilede meg. Hun har flere tips om treningsmetoder til meg, men jeg skal ikke gå for hardt ut, jobbe jevnt og trutt. Nå har jeg speeda opp tempoet litt, og går raskere enn i starten.

Gjest ottepotte
Skrevet

Jeg kan saktens si meg enig i at man kan komme borti feil tast, så der er du unnskyldt.

Forøvrig må du har vært her ganske mye selv for å ha grunnlag for å kalle meg tilbakestående ;-)

Men du er jo det.

Gjest ottepotte
Skrevet

Men du er jo det.

Skrevet

Men du er jo det.

Vel, det svaret sier egentlig mer om deg enn om meg. Ikke kan jeg skjønne at jeg har klart å gjennomføre seks år på Høyskole og universitet når jeg er tilbakestående ;-)

Skrevet

Vel, det svaret sier egentlig mer om deg enn om meg. Ikke kan jeg skjønne at jeg har klart å gjennomføre seks år på Høyskole og universitet når jeg er tilbakestående ;-)

Like tilbakestående lærere? ;o)

Skrevet

Like tilbakestående lærere? ;o)

De finnes sikkert de også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...