Gå til innhold

Meningokokk-vaksinen!?Flere "heldige"?

Anbefalte innlegg

Gjest Naturbarn

Jeg var så "heldig" å få den ekte vaksinen på slutten av 80-tallet. Jeg har vært kronisk trøtt hele mitt voksne liv, men det er uvisst akkurat når det startet. Husker jo at jeg forsov meg i ett sett på ungdomsskolen og at hele videregående var en evig kamp for å holde seg våken...

Jeg hadde hjernehinnebetennelse som 8-åring, og lurer på om det er endel av årsaken til at jeg ikke "tålte" meningokokk-vaksinen...? Som 16-åring hadde jeg mononukleose ("kyssesyken") og har hørt at man kan utvikle kronisk trøtthet av denne sykdommen.

Finnes det flere her inne som har sjekket om de har fått den ekte vaksinen og som sliter med trøtthet, hukommelsestap, konsentrasjonsvansker m.m.......????

Er det noen som vet hvordan man går fram for å evt sjekke om vaksinen har skylda og for å klage til NPE?

Jeg har flyttet mye de siste årene, slik at jeg ikke har fått noen god oppfølging av lege. Men min siste lege startet med å utrede meg med mistanke om kronisk trøtthet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/288969-meningokokk-vaksinenflere-heldige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...