Gjest Naturbarn Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg var så "heldig" å få den ekte vaksinen på slutten av 80-tallet. Jeg har vært kronisk trøtt hele mitt voksne liv, men det er uvisst akkurat når det startet. Husker jo at jeg forsov meg i ett sett på ungdomsskolen og at hele videregående var en evig kamp for å holde seg våken... Jeg hadde hjernehinnebetennelse som 8-åring, og lurer på om det er endel av årsaken til at jeg ikke "tålte" meningokokk-vaksinen...? Som 16-åring hadde jeg mononukleose ("kyssesyken") og har hørt at man kan utvikle kronisk trøtthet av denne sykdommen. Finnes det flere her inne som har sjekket om de har fått den ekte vaksinen og som sliter med trøtthet, hukommelsestap, konsentrasjonsvansker m.m.......???? Er det noen som vet hvordan man går fram for å evt sjekke om vaksinen har skylda og for å klage til NPE? Jeg har flyttet mye de siste årene, slik at jeg ikke har fått noen god oppfølging av lege. Men min siste lege startet med å utrede meg med mistanke om kronisk trøtthet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/288969-meningokokk-vaksinenflere-heldige/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.