Gjest Mathias77 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei! jeg er en mann med to små barn(1 og 3 år) i begynnelsen av tretti-årene.jeg er frisk og rask, men litt overvektig. for en stund siden var jeg hos fastlegen min, da jeg har store kjertler i brystene mine. Noe jeg fikk i puberteten, legen tok da en blodprøve. har nå fått svar på og de viste forhøyede verdier av hormoner. dette kunne visst komme av en svulst på hypofysen? finner svært lite om dette på internett, og lurer på om dere kan utbrodere litt om hva som er årsak til dette og en evt videre saksgang? mulige senvirkninger av en evt operasjon? eller senvirkninger av medisinen? Har også vært plaget med hodepine siden puberteten og lurer også på om den svulsten kan ha noe med det å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289055-hyperprolaktin%C3%A6mi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.