Gå til innhold

Smerter

Anbefalte innlegg

Har en sjelden gang opplevd en intens smerte i nedre del av rygg(muligens i området hvor nyrene sitter) ved vannlatning. Dette skjedde første gang for ca 8 år siden og har forekommet ca en gang i året. Smerten varer i ca 20 sek før jeg greier å røre meg og da føles det ømt i dette området bak i ryggen. Jeg har ikke hatt uvi i disse periodene. Har aldri tenkt noe videre over det i og med at det er så sjeldent, men må inndrømme at jeg blir veldig redd der og da og har nå nylig opplevd det igjen. Kun mens jeg tisser og jeg tror det stopper når smertene kommer. Har nevnt dette for lege en gang for noen år siden,med beskjed om å si fra hvis det skjedde igjen(!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289064-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...