Gjest Kvinne i sin beste alder Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Jeg er en kvinne på 41 år, som har hatt en vektøkning på 8-9 kilo over ca 1/2 år. Jeg spiser kanskje litt mer, men jeg forsøker å trene 2-3 ganger i uken, pluss at jeg går turer i helgene. Jeg løper en drøy time hver gang jeg trener. Jeg har tre barn, er i fast jobb i helsesektor med egne pasienter, samt at jeg jobber som stipendiat i universitetsprosjekt. Jeg føler meg ofte irritert og trettere enn det jeg har brukt å være. Jeg har en ordnet økonomi, et stabilt og godt ekteskap og gode unger, men nå synes jeg at irritasjonen begynner å gå ut over familien, og dette bekymrer meg, i tillegg til at magen min hele tiden er urolig. Jeg har stabil menstruasjon, jeg har spiral og synes blødningene varer litt lenge, uten at jeg blør mye. Kan jeg få noen tips om hva jeg kan gjøre ift tretthet, etc? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289096-l%C3%B8s-mage-vekt%C3%B8kning-irritasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.