kaffepiken Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 I dag har jeg (for å være snill) kjøpt en boks kaker solgt av noen jenter i et idrettslag. Det er mormors sjokoladeflarn i den boksen. Jeg har egentlig aldri vært så glad i flarn. Men nå har jeg snart mumset i meg halve boksen alene Kakene, som ved første øyekast ser ganske uanselige ut, er absolutt ikke noen uskyldige tørre mormorkaker. De smaker helt fortreffelig av havre og mørk sjokolade. De er ikke for søte, og konsistensen er perfekt. Knasende, deilige, sprø kaker med rikelig mørk sjokolade. Hjeeelp, jeg klarer ikke å stoppe! Snart har vel hele boksen funnet veien ned i magen min.. Hva gjør jeg?? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Få noen til å gjemme den? Eller du bare spiser opp hele boksen og straffen blir en laaang spasertur senere i kveld. Sånn er det med den saken 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ta en kopp kaffe til, og kos deg:-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Få noen til å gjemme den? Eller du bare spiser opp hele boksen og straffen blir en laaang spasertur senere i kveld. Sånn er det med den saken Jeg er alene hjemme, så kanskje jeg må gå for det siste alternativet ditt. Funker neppe om jeg prøver å gjemme kakeboksen selv... Hvor lang tur må jeg gå for å forbrenne en hel boks med sjokoladeflarn? 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Vet du hva? Du må bare spise alt og bli ferdig med den! Det er bedre med en dags dårlig samvittighet enn flere 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er alene hjemme, så kanskje jeg må gå for det siste alternativet ditt. Funker neppe om jeg prøver å gjemme kakeboksen selv... Hvor lang tur må jeg gå for å forbrenne en hel boks med sjokoladeflarn? Som sagt, det blir en laaang tur, men tror du må fordele det på noen dager, så i kveld 45 minutter rask gange.... Nei, det nytter IKKE å gjemme boksen selv 0 Siter
Babette Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Putt resten i fryseren! De tiner på et øyeblikk, og er midt i blinken når du får kaffegjester i julen, kaffepike. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Vet du hva? Du må bare spise alt og bli ferdig med den! Det er bedre med en dags dårlig samvittighet enn flere Det du sier der låter faktisk veldig logisk for meg, som er et skippertakmenneske av rang! Dessuten har jeg hørt at dem som nekter seg sjokolade egentlig spiser mer sjokolade enn dem som ikke nekter seg sjokolade... Men det er sikkert kalorier nok i den boksen for et par uker. Det bekymrer meg litt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Det du sier der låter faktisk veldig logisk for meg, som er et skippertakmenneske av rang! Dessuten har jeg hørt at dem som nekter seg sjokolade egentlig spiser mer sjokolade enn dem som ikke nekter seg sjokolade... Men det er sikkert kalorier nok i den boksen for et par uker. Det bekymrer meg litt. Enten gjør du det jeg foreslo, eller så ringer du på hos naboen og overrasker denne med gode kaker, sånn for et godt naboforhold sin skyld 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Putt resten i fryseren! De tiner på et øyeblikk, og er midt i blinken når du får kaffegjester i julen, kaffepike. Det var en god ide, da er det ikke så lett å falle for fristelsen til å spise en i forbifarten! Men holder de seg like sprø og gode etterpå? Og vil ikke sjokoladen bli hvit og skjoldete? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Enten gjør du det jeg foreslo, eller så ringer du på hos naboen og overrasker denne med gode kaker, sånn for et godt naboforhold sin skyld Hmmmm.. nei, jeg vil ikke dele med naboen! ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Hmmmm.. nei, jeg vil ikke dele med naboen! ;-) Ler! Nei, visse grenser må det bare være... 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ler! Nei, visse grenser må det bare være... *tenkte bare det var lurt å bli kvitt kakene* hehe 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 *tenkte bare det var lurt å bli kvitt kakene* hehe Forræder, tenk å komme med slike forslag....Rett før jeg ba webmaster om å slette..... 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Forræder, tenk å komme med slike forslag....Rett før jeg ba webmaster om å slette..... glad jeg ikke er din nabo:( Neida!!! bare fleiper hehe Ble stille på forumet nå... du har ikke problemer med sidene? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 glad jeg ikke er din nabo:( Neida!!! bare fleiper hehe Ble stille på forumet nå... du har ikke problemer med sidene? Jeg holder meg kun på de 25 siste, og der er ingen problemer nå...Men jeg er bekymret for Vekten87, tror hun fikk lest det innlegget, og hun er fryktelig sårbar akkurat nå! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Ler! Nei, visse grenser må det bare være... Ja, dessuten er ikke kaker sunt, og jeg vil jo mine naboer vel... ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg holder meg kun på de 25 siste, og der er ingen problemer nå...Men jeg er bekymret for Vekten87, tror hun fikk lest det innlegget, og hun er fryktelig sårbar akkurat nå! Hun klare den kommentaren tror jeg...håper det. Hun har vært opp og ned i hele dag, og det er ikke bare bare nei. Kjipt at noen faktisk kan ødelegge her inne......... Tenker hun kommer tilbake snart med info, håper det! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, dessuten er ikke kaker sunt, og jeg vil jo mine naboer vel... ;-) Selvfølgelig! Det skjønte jeg med èn gang. Tror ikke naboen hadde satt pris på turen ut i kulda heller.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Hun klare den kommentaren tror jeg...håper det. Hun har vært opp og ned i hele dag, og det er ikke bare bare nei. Kjipt at noen faktisk kan ødelegge her inne......... Tenker hun kommer tilbake snart med info, håper det! Hun har fått en sur kommentar før, og da forflyttet hun over til andre fora her inne. Nei, jeg likte ikke det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.