Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt smerter i snart seks uker. Hadde tre dager som var helt grusomme, kjentes ut som mange kniver stakk meg og vred rundt og styra på værre...Spesielt ille var de å bytte tampong, altså å ta ut den gamle...De tre dagene var for ca 1,5 uker siden. føre det var det bare murringer men nå etterpå har det vært ganske vondt. Var ferdig med mens for en uke siden og da hadde jeg hatt den i nesten 14 dager..Men den var veldig rar, startet med et par klumper og ikke noe mer blod enn de klumpene som kom et par ganger de første 2 dagene, så kom det en dag som det bare kom "utflod" og den var helt lyse rosa, så kom det noen dager med brunt, ikke rød-brunt men ordentlig brun farge dette varte i 3-4 dager også kom mensen bmed ordentlig blødning og smerter i nesten en uke. Var også da det gjorde mest vondt som jeg skrev lenger oppe.Men dat var ikke mens smerter vist dere skjønner var mye værre...og føre det var det 4 uker uten mens(men med de smertene) og føre det 15 dager med mens, med lite blødning, bortsett fra to dager på slutten som jeg og hadde veldige smerter.

Har ikke hatt noe blødning utenom mens, hadde ikke eggløsning sist men ser ut som den har kommet denne gangen.

Tror dette ble litt rotete men prøver og få med alt.

Var til lege for en uke siden men de fant ingenting. skal til gynekolog og ta ultralyd men ser ut til at det kan ta litt tid å få time.

Er 25 år og ønsker sårt å få barn, har prøvd i over 1 år og er nå veldig redd at dette kan hindre det..

Håper noen har opplevd dette og vet hva det kan være eller bare vet hva det kan være... Sånn at jeg kan være litt forbredt liksom... Må dra alene og gruer meg veldig...:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289203-smerter-i-underlivet-h%C3%B8yre-side/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...