Gå til innhold

Fått noe fint i dag da, Hidi, the scorpion?

Anbefalte innlegg

''Vi får se for oss at hun koser seg, håper det''

Håper jo ikke fødselen blir så ille, men å forvente at hun koser seg var kanskje likevel litt drøyt! :)

;)

:) Mente jo at hun var ferdig med fødselen og bare koste seg med mann og barn ;)

Fortsetter under...

Er litt rampete selv, så setter bare pris på litt ødeleggelse. Nei, vi har ikke hørt noe fra henne etter den sleivete kommentaren dundret inn. Hun var allrede så sårbar, så jeg er litt bekymret for henne, håper hun har en lita tulle i armkroken nå, så alt annet er glemt...;)

Jeg har ikke fått med meg dette med sleivete kommentar. Hva var det for noe?

hidi, the scorpion

Jeg så ikke den kommentaren heller men har sett et par andre så jeg regner med at den var i samme stil. Ja, la oss håpe at jobben er gjort og hun er happy der hun ligger med babyen

Stakkars hun satt der midt i veer og kløe utslitt etter lite søvn, så den kommentaren var den berømte dråpen....

hidi, the scorpion

Heisann, du tenker fremdeles på henne ja :) Vi får se for oss at hun koser seg, håper det. Vekten87 altså, men den tok du vel :)

Ser du har fått pakker å greier, så flott! Hva med kaker? Eller dere skulle på middag var det så?

Skal på middag så fort den fjortisen stikker bakenden ut av badet....Må vel tvangshente henne. Jeg mener, det er torsdag og tidlig kveld, hvor mange kjekke unge gutter kan det sitte på en liten kinarestaurant ;o

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg har ikke fått med meg dette med sleivete kommentar. Hva var det for noe?

Vedkommende var så lei av å høre på den evindelige sutringa hennes, det som jeg tror såret mest var; du har selv valgt å bli gravid som tjueåring så hold kjeft eller noe i den duren....Og der sitter den vesle tjueåringen med veer og kløe utslitt pga lite søvn og så sårbar, stakkars...

Håper gojenta er kommet så alt dette er glemt!

Skal på middag så fort den fjortisen stikker bakenden ut av badet....Må vel tvangshente henne. Jeg mener, det er torsdag og tidlig kveld, hvor mange kjekke unge gutter kan det sitte på en liten kinarestaurant ;o

Ja vi har vært der en gang vi også, i den alderen hehe Gutter kan man møte på veien eller se gjennom bilvinduer eller eller eller hehe Kos dere!

Vedkommende var så lei av å høre på den evindelige sutringa hennes, det som jeg tror såret mest var; du har selv valgt å bli gravid som tjueåring så hold kjeft eller noe i den duren....Og der sitter den vesle tjueåringen med veer og kløe utslitt pga lite søvn og så sårbar, stakkars...

Huff, alltids noen som driter i at det er mennesker bak nickene og som derfor bare slenger i vei sure kommentarer! :-(

Blir så sint over sånne slengbemerkninger - og særlig mot en som omtrent var i fødsel i går ettermiddag!

Jeg var ikke inne her da det kom, men skjønte jo av dere andre at det hadde vært noe gruff her.

Håper inderlig at fødselen gikk fint, og at de har det godt sammen, alle tre nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...