Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med nick-valget deres?

La oss si at alle måtte velge nick på nytt, hva ville du ha kalt deg da?

Jeg er skikkelig lei av mitt nick:P

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

41

• morsan

21

• tonie

5

• pekkaline

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er godt kjent med navnet mitt nå. Uvant i begynnelsen da jeg gikk fra pekka til pekkaline :) Kanskje du skal gå til cathline? ;)

Kunne kalt meg krepsen etter stjernetegnet? Du kan ta ditt?

Skrevet

Synes det er slitsomt når folk jeg kjenner skifter nick. Hvordan skal jeg da kunne følge med ???

Ellers så kunne du jo døpe deg selv for ulla :-)

Skrevet

Hva jeg ville ha valgt nå, aner jeg ikke, men ihvertfall ikke morsan!

Det nickvalget var ikke gjennomtenkt i det hele tatt, og jeg hadde ihvertfall ikke trodd at jeg skulle bli 'stamgjest' på DOL med det nicket. Men det er nå liksom meg, da, så på nåværende tidspunkt har jeg ikke planer om å bytte det ut.

Skrevet

nei jeg er ikke fornøyd.. men jeg kom ikke på noen nick og alt var jo opptatt :P

vet ikke helt hva jeg ville kalt meg om jeg fikk velge. dårlig fantasi :P

Skrevet

Er godt kjent med navnet mitt nå. Uvant i begynnelsen da jeg gikk fra pekka til pekkaline :) Kanskje du skal gå til cathline? ;)

Eg har hatt mitt "nick" siden dåpsdagen, så eg kommer neppe til å

skifte på ei stund. :)

Annonse

Skrevet

Kan nesten ikke huske at du har hett noe annet enn pekkaline:-) Gikk du ikke over fordi noen trodde det var et guttenavn?.. pekka.

Jeg vet ikke, vekten bli kjedelig, selv om jeg er opptatt av balanse og harmoni;) Kanskje høstbarn eller noe med høst.

Skrevet

Synes det er slitsomt når folk jeg kjenner skifter nick. Hvordan skal jeg da kunne følge med ???

Ellers så kunne du jo døpe deg selv for ulla :-)

Ulla:-) Ikke dumt. Jeg som er så glad i ull. Men ulla hm kanskje litt tilbakestående -tulla i ulla. Ull.

Skrevet

nei jeg er ikke fornøyd.. men jeg kom ikke på noen nick og alt var jo opptatt :P

vet ikke helt hva jeg ville kalt meg om jeg fikk velge. dårlig fantasi :P

Du har i allefall det utropstegnet bak! :-)

Skrevet

Kan nesten ikke huske at du har hett noe annet enn pekkaline:-) Gikk du ikke over fordi noen trodde det var et guttenavn?.. pekka.

Jeg vet ikke, vekten bli kjedelig, selv om jeg er opptatt av balanse og harmoni;) Kanskje høstbarn eller noe med høst.

Høstungen? ;)

Ja det var folk som ble i tvil. Jeg snakket om vask av dressbukser,slips osv og da gikk de i surr hehe. Nå tror jeg ikke lengre noen er i tvil :)

Skrevet

Høstungen? ;)

Ja det var folk som ble i tvil. Jeg snakket om vask av dressbukser,slips osv og da gikk de i surr hehe. Nå tror jeg ikke lengre noen er i tvil :)

hehe

Høstungen, ja, bare at jeg er jo voksen, liksom;-)

Annonse

Skrevet

Yoko Ono?

Jepp!

Du lan lage en kortform av nicket ditt. Lin. Det er fint:)

Gjest droppet nicket akkurat nå ;-)
Skrevet

Egentlig ikke, måtte bytte da jeg ble gjenkjent her inne.

Mitt gamle nick har jeg hatt siden 2001, og jeg savner det litt.

Skrevet

Jepp!

Du lan lage en kortform av nicket ditt. Lin. Det er fint:)

Ull og lin, fine naturmaterialer;-)

Lin, jeg liker det, bare at jeg ser for meg en ung jente med langt lyst hår og blå øyne som ikke er meg, hehe.

Skrevet

Egentlig ikke, måtte bytte da jeg ble gjenkjent her inne.

Mitt gamle nick har jeg hatt siden 2001, og jeg savner det litt.

Nå blir jeg dødsnysgjerrig på hvem du er.

Skrevet

Eg har hatt mitt "nick" siden dåpsdagen, så eg kommer neppe til å

skifte på ei stund. :)

Heldigvis ble jeg aldri døpt, så jeg kan bytte så ofte jeg vil;)

Skrevet

Hva jeg ville ha valgt nå, aner jeg ikke, men ihvertfall ikke morsan!

Det nickvalget var ikke gjennomtenkt i det hele tatt, og jeg hadde ihvertfall ikke trodd at jeg skulle bli 'stamgjest' på DOL med det nicket. Men det er nå liksom meg, da, så på nåværende tidspunkt har jeg ikke planer om å bytte det ut.

Det er deg, morsan! ;)

Skrevet

Turbojenta. :o)

Har brukt det nicket en kort periode også, da jeg ble så lei av en stalker eller to som ikke lot meg i fred. Ble imidlertid fort etterlyst og ga meg til kjenne igjen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...