Gå til innhold

Friends with benefits

Anbefalte innlegg

Gjest hmmmmmmmmmmmm

Har i snart et år nå hatt et seksuelt forhold til en gutt som bor i nabolaget mitt. Når jeg møtte han og vi begynte dette forholdet var jeg veldig forelsket i en annen (som jeg ikke kunne få) og tenkte at følelser ikke ville oppstå her. Jeg er en helt vanlig jente med et par kilo for mye og lever overhodet ikke noe spennende liv. Denne vennen min er kjempedeilig, han trener hver dag, er superpopuler, flink til alt han gjør, og har en utrolig bra jobb, og kommer til å bli noe enda større en dag. Jeg er overhodet ikke i nærheten av det han vil ha, og det vet jeg godt. Men vi har sinnsykt deilig sex, det vet jeg at han synes også, mest sannswynlig bedre enn noe han har hatt før, og han er jo ikke interessert i å gi det opp... Men jeg begynner så klart å bli litt gla i han, og vet jo at jeg burde kutte ut. Men er det ikke sannsynlig at han kan få litt følelser etter et seksuelt forhold som har vart i et år?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289266-friends-with-benefits/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro det er rundt 50/50 om han vil få sterke følelser for deg eller ikke. Siden du har begynt å få følelser for ham så bør du ta en skikkelig prat med ham. Enten så prøver dere å ha et ordentlig kjæresteforhold eller så kutter dere helt ut.

Et rent sex-forhold hvor den ene partenn har følelser for den andre, men at disse følelsene ikke blir gjengjeldt tror jeg med stor sannsynlighet ikke vil bringe noe som helst godt med seg.

Gjest Gurojenta

Har opplevd noe liknende jeg og mitt beste råd er egentlig å kutte dette før du får ennå sterkere følelser. Det er ikke så smart å ha et forhold kun basert på sex om den ene begynner å få følelser for den andre. Det kan bli fryktelig komplisert etterhvert og premissene blir jo endret også.

Du kan selvsagt også snakke med han, kanskje han føler det samme. Det kan skje... Men jeg tror vi jenter lettere legger følelser i dette enn hva gutter gjør, og det er derfor vi ofte roter det litt ekstra til.

Gjest Bayer b

Har opplevd noe liknende jeg og mitt beste råd er egentlig å kutte dette før du får ennå sterkere følelser. Det er ikke så smart å ha et forhold kun basert på sex om den ene begynner å få følelser for den andre. Det kan bli fryktelig komplisert etterhvert og premissene blir jo endret også.

Du kan selvsagt også snakke med han, kanskje han føler det samme. Det kan skje... Men jeg tror vi jenter lettere legger følelser i dette enn hva gutter gjør, og det er derfor vi ofte roter det litt ekstra til.

Hei, det at gutter/menn har vanskelig med å få sterke følelser for d e g betyr ikke at dette gjelder alle forhold. Det er kanskje ikke så rart at en mann/gutt ikke akkurat faller for deg, men jeg vil tro at innsenderen har en sjanse. Med mindre hun altså har falt for en totalt overfladisk gutt/mann. Og om det er tilfellet, så kan en jo lure litt på hvilken smak hun har.

Lykke til!

Gjest Gurojenta

Hei, det at gutter/menn har vanskelig med å få sterke følelser for d e g betyr ikke at dette gjelder alle forhold. Det er kanskje ikke så rart at en mann/gutt ikke akkurat faller for deg, men jeg vil tro at innsenderen har en sjanse. Med mindre hun altså har falt for en totalt overfladisk gutt/mann. Og om det er tilfellet, så kan en jo lure litt på hvilken smak hun har.

Lykke til!

Selvsagt gjelder det ikke i alle situasjoner, men på generelt grunnlag tror jeg oftest det er sånn.

Annonse

Gjest Bayer b

Selvsagt gjelder det ikke i alle situasjoner, men på generelt grunnlag tror jeg oftest det er sånn.

Du bygger selvsagt på dine erfaringer. Men at du har likt slike menn/vært henvist til slike menn, betyr ikke at alle er det. Tvert imot -- de kvinner som kan velge og vrake mht. menn, vil kunne velge seg menn med bra indre kvaliteter. Noe annet er jo om de faktisk gjør det...

Du bør kanskje ta en prat med han? Det kan jo hende han opplever noe av det samme?

Jeg tror det kan være vanskelig å fortsette et sånt forhold hvis du har følelser for han - og ikke omvendt.

Selv traff jeg kjæresten min på denne måten. Vi startet faktisk opp som elskere, uten tanke på noe mer. Heldigvis utviklet følelsene seg likt for oss begge, slik at ingen ble såret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...