Gjest facebook-dummie... Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er rimelig ny på Facebook, og lurer på om det er noen her som kan forklare meg et par ting: Når folk som er på min vennelista plutselig ikke lengre er der, har de da fjernet seg selv? Når jeg har trykket "add friend" på noen, så står det "friend requested". Om ingenting skjer og det etter en stund står "add friend" igjen, betyr de at de har "ignored" meg? 0 Siter
Gjest usikker i dag Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Dersom de plutselig ikke er der lenger tror jeg de har fjernet seg selv, ja. Det siste du spør om er jeg ikke helt sikker på, men det høres jo logisk ut at det er slik. (Finn deg en Facebookfriend og test det ut. Hehe) 0 Siter
Gjest facebook-dummie... Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Dersom de plutselig ikke er der lenger tror jeg de har fjernet seg selv, ja. Det siste du spør om er jeg ikke helt sikker på, men det høres jo logisk ut at det er slik. (Finn deg en Facebookfriend og test det ut. Hehe) Jeg leter overalt, men finner ikke ut hvordan jeg evt skal kunne fjerne meg selv fra andres lister? Og, om jeg bommer og trykker "add friend" til feil person, kan jeg da angre på noe vis. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg leter overalt, men finner ikke ut hvordan jeg evt skal kunne fjerne meg selv fra andres lister? Og, om jeg bommer og trykker "add friend" til feil person, kan jeg da angre på noe vis. Klikk på facebook-logoen øverst til venstre om du vil se diverse. Dette visste ikke jeg med en gang. Ellers så vet jeg ikke helt. Prøv deg fram. 0 Siter
Gjest facebook-dummie... Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Klikk på facebook-logoen øverst til venstre om du vil se diverse. Dette visste ikke jeg med en gang. Ellers så vet jeg ikke helt. Prøv deg fram. "Diverse"? Om man trykker på logoen kommer man jo bare "home" - samme som man trykker "home" lengre til høyre. 0 Siter
Tralla Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg leter overalt, men finner ikke ut hvordan jeg evt skal kunne fjerne meg selv fra andres lister? Og, om jeg bommer og trykker "add friend" til feil person, kan jeg da angre på noe vis. Hvis du ser nederest på en av dine venners profil, så står det remove from friends, eller noe slikt. Tror ikke du kan angre på at du la til noen som venn, da har de allerede fått mail, eller melding om det. Og hvis du ikke lenger kan se de som dine venner, har de enten slettet profilen sin (så godt som det lar seg gjøre) eller de har "kuttet deg ut" som venn. Hvis du har bedt noen om å være din venn, for så at det står add as friend igjen, vil de nok ikke være din venn dessverre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.