Gå til innhold

Hvem har vaket kjøleskapet i det siste?

Anbefalte innlegg

Gjest hakkenosignaturidag
Skrevet

Bare lurer.. For her er det på tide med en stor-aksjon snart..

Fortsetter under...

Skrevet

Vaket? Vraket? Vasket? Hvis du mener det siste kan jeg rekke opp hånden. Jeg ER så flink! :)

Skrevet

Stolt rekker jeg opp hånden :) .....Men det var på jobb!! :(

,Mitt står for tur i morgen :) Ja det trengs virkelig.

Skrevet

Jeg vasket faktisk kjøleskapet mitt for bare noen få uker siden! *Slår seg brøstet*

Skrevet

Det står et kjøleskap her, etter han som bodde her før.. og det kjøleskapet lukter som om opprinnelsen til alt liv begynte der.. og har bodd der siden. Så det skal kastes, altså, må bare få noen med muskler til å hjelpe meg bære det ned trappa. Har tapet det igjen så ingen får opp døra.. Men lukta tilsier at det burde vært åstedtape.. hehe

Mitt kjøleskap, derimot.. Det har vært tomt så lenge at det har vært lett å holde rent :-)

Annonse

Gjest hehehehehehe
Skrevet

Vaket? Vraket? Vasket? Hvis du mener det siste kan jeg rekke opp hånden. Jeg ER så flink! :)

Jeg vaker konstant over kjøleskapet

Gjest ørnhild
Skrevet

Det som irriterer meg mest er hvor fort kjøleskapet blir tilsmusset igjen etter at jeg har vasket det. Prøver å være så forsiktig og renslig som bare det, men 3-4 dager etter rengjøring er det igjen fullt av flekker og søl..

Skrevet

Jeg vaker konstant over kjøleskapet

Ai. Da va(n)ker du forhåpentligvis på SATS også. Sånn vaking har det med å sette sine spor:/

Skrevet

Husker ikke helt når det var, men det var en gang i høst - så det er ikke så ille. Lukter ikke vondt inni der - og ser ganske OK ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...