Gjest hakkenosignaturidag Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Bare lurer.. For her er det på tide med en stor-aksjon snart.. 0 Siter
tonie Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Vaket? Vraket? Vasket? Hvis du mener det siste kan jeg rekke opp hånden. Jeg ER så flink! 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Stolt rekker jeg opp hånden .....Men det var på jobb!! ,Mitt står for tur i morgen Ja det trengs virkelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg vasket faktisk kjøleskapet mitt for bare noen få uker siden! *Slår seg brøstet* 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det står et kjøleskap her, etter han som bodde her før.. og det kjøleskapet lukter som om opprinnelsen til alt liv begynte der.. og har bodd der siden. Så det skal kastes, altså, må bare få noen med muskler til å hjelpe meg bære det ned trappa. Har tapet det igjen så ingen får opp døra.. Men lukta tilsier at det burde vært åstedtape.. hehe Mitt kjøleskap, derimot.. Det har vært tomt så lenge at det har vært lett å holde rent :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 jg vasket det for et par uker sida. 0 Siter
Gjest hehehehehehe Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Vaket? Vraket? Vasket? Hvis du mener det siste kan jeg rekke opp hånden. Jeg ER så flink! Jeg vaker konstant over kjøleskapet 0 Siter
Gjest ørnhild Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Det som irriterer meg mest er hvor fort kjøleskapet blir tilsmusset igjen etter at jeg har vasket det. Prøver å være så forsiktig og renslig som bare det, men 3-4 dager etter rengjøring er det igjen fullt av flekker og søl.. 0 Siter
tonie Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg vaker konstant over kjøleskapet Ai. Da va(n)ker du forhåpentligvis på SATS også. Sånn vaking har det med å sette sine spor:/ 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Husker ikke helt når det var, men det var en gang i høst - så det er ikke så ille. Lukter ikke vondt inni der - og ser ganske OK ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.