Gå til innhold

kul på innsiden av låret

Anbefalte innlegg

Gjest farlig?

Jeg har hatt en kul på innsiden av låret lenge.. Den er høyt oppe, omtrent ved bikinilinjen. Til å begynne med var den på størrelse med en kvise, men den sitter under huden og ikke i huden. Den har vokst, og er nå på størrelse med et kronestykke ca. Den er ganske øm og. Husker ikke helt hvor lenge det er siden jeg merket den (1 år kanskje). For noen uker siden klarte jeg å skade meg akkurat der hvor kulen er, og fikk et sår (stikksår), såret ser imidlertid ganske rart ut, som om det ikke gror skikkelig og er betent eller noe. Nå klarer jeg omtrent ikke å ta på dette området. Lurer på om dette er noe jeg burde sjekke?

Har liksom aldri hørt om kreft i låret...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289286-kul-p%C3%A5-innsiden-av-l%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...