pekkaline Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 For å ta det med teskje! ;-) Nå leste jeg ditt innlegg, markerte og trykket 'copy. Deretter trykket jeg 'svar på innlegg' og trykket 'paste. dermed har jeg kopiert alt du skrev i dette innlegget. MEN- så flytter jeg markøren helt først i innlegget og begynner å skrive egen tekst. Imens forflytter det jeg kopierte fra deg seg nedover. Nå skal jeg merke av deler av det med doble apostrofer, samt skille det litt ut ved hjelp av linjeskift: ''Nå har jeg forsøkt litt. Er vel dum som et brød, men får ikke til. Kopierer og paste i svaret, så til baketil din melding å kopierer igjen, menDA kommer jeg ikke tilbake til mitt svar....'' Sånn, der kunne det passe å avslutte siteringen i første omgang, og altså sette doble apostrofer en gang til (+ et par linheskift). Mens jeg altså skriver min kommentar til det du skrev. Resten av det jeg kopierte er nå lenger ned i svarutkastet, men nå skal jeg sitere litt til og starter da med linjseskift og dobbelt apostrof: '' Trykker frem og tilbake på pilene oppe i venstre hjørne.'' Sånn, nå er jeg ferdig og avslutter sitatet fra deg med dobbel apostrof og et par linjeskift. Siste setningen skal jeg ikke kommentere, så da bare sletter jeg den. Så er det fprhpndsvis + send Så man kan ikke gå frem og tilbake å hente utsnittene? Du kopierer hele innlegget mitt, og sletter det du ikke vil ha med? Får hetta når det er noe nytt jeg Og da låser fornuften seg tydeligvis. Takk for hjelpen! 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Så man kan ikke gå frem og tilbake å hente utsnittene? Du kopierer hele innlegget mitt, og sletter det du ikke vil ha med? Får hetta når det er noe nytt jeg Og da låser fornuften seg tydeligvis. Takk for hjelpen! Lillemus sa det kort og enkelt! :-) Selv om det skulle bli mye å slette, er det enklere enn å hoppe frem og tilbake. Men husk på å sjekke at du HAR sletet det som slettes skal før du trykker 'send' da! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Du kopierer alt i en smekk og så deler det opp etterpå da vet du. ) Det enkleste er ofte det beste!! :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Alias Kaffe Nøtter Brev i mail Avis på nett Kino Gå tur Julen starter altfor tidlig! Popmusikk Bok Vann Kokt egg Bokmål Utenlandsferie 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Før og etter det som skal siteres skriver du to apostrofer, altså tasten til venstre for Æ. Ikke bruk gåsetegnene som er over 2-tallet, men først en ' og deretter en ' uten mellomrom. Da kan sitatet bli ''slik'' ''Før og etter det som skal siteres skriver du to apostrofer'' Takk for hemmeligheten :-) Pussig programmering ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 ''Før og etter det som skal siteres skriver du to apostrofer'' Takk for hemmeligheten :-) Pussig programmering ;-) Dette ble oppdaget ved en ren tilfeldighet av en dol'er;-) Var sikkert ikke meningen at vi skulle vite det*he he* 0 Siter
Kalevala Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Alias Kaffe Nøtter Brev i mail Avis i papirutgave DVD Gå tur Julen starter altfor tidlig! Popmusikk Bok Vann Kokt egg Bokmål Utenlandsferie 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Columbo/Alias: Ingen av delene.. Te/Kaffe: Te Chips/Nøtter: Begge deler... Brev i post/Brev i mail: Mail (lettere å svare da;-)) Avis i papirutgave/Avis på nett: Papir Kino/DVD: DVD Gå tur/treningsstudio: Gå tur Juleforberedelsene har startet!/Julen starter altfor tidlig!: Usikker.. Klassisk musikk/Popmusikk: Pop Bok/TV: Jeg ville nok ha savna TV'n mest, men liker også bøker. Brus/Vann: Vann Stekt egg/Kokt egg: Kokt egg Bokmål/Nynorsk: Begge deler Innenlandsferie/Utenlandsferie: Utenlandsferie. 0 Siter
punky brewster Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Columbo Te Chips Brev i mail Avis i papirutgave DVD Julen starter altfor tidlig! Popmusikk TV Brus Kokt egg Bokmål Utenlandsferie 0 Siter
Anki Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Columbo/Alias: ? Te/Kaffe: te Chips/Nøtter: chips Brev i post/Brev i mail: i mail Avis i papirutgave/Avis på nett: avis på nett Kino/DVD: alt ettersom Gå tur/treningsstudio: gå tur Juleforberedelsene har startet!/Julen starter altfor tidlig!: Juleforberedelsene har startet Klassisk musikk/Popmusikk: Pop Bok/TV: Alt ettersom Brus/Vann: Vann til vanlig Stekt egg/Kokt egg: Kokt Bokmål/Nynorsk: Bokmål Innenlandsferie/Utenlandsferie: Innenlands 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Columbo, stilig frakk. Te, grønn med honning i. Polly peanøtter. Brev i post, gjerne fra en hemmelig beundrerinne (dream on). Avis i papirutgave. Kino/DVD, JA, film er best på kino, men de filmene eg ønsker å se må kjøpes på DVD. Gå tur i fjellet. Julen starter altfor tidlig! http://www.facebook.com/group.php?gid=5616447019 Klassisk musikk! Bok/TV, er treig med bøker og ser kun på NrK. Brus (Cola) ,Vann (Farris) Stekt egg/Kokt egg, ja takk begge deler. Nynorsk. Utenlandsferie: Sør Italia eller Skagen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Columbo/Alias - ingen av dem - har ikke sett noen av dem Te/Kaffe - kaffe Chips/Nøtter - hmmmm, vanskelig... Brev i post/Brev i mail - post Avis i papirutgave/Avis på nett - papir Kino/DVD - kino Gå tur/treningsstudio - gå tur Juleforberedelsene har startet!/Julen starter altfor tidlig! - altfor tidlig Klassisk musikk/Popmusikk - klassisk Bok/TV - bok!!! Brus/Vann - vann Stekt egg/Kokt egg - stekt Bokmål/Nynorsk - bokmål Innenlandsferie/Utenlandsferie - utenlands (for der er vi så sjelden) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Columbo/Alias - Colombo Te/Kaffe - Te Chips/Nøtter - Chips Brev i post/Brev i mail - Post Avis i papirutgave/Avis på nett - Papir Kino/DVD - Kino Gå tur/treningsstudio - Begge deler Juleforberedelsene har startet!/Julen starter altfor tidlig! - Alt for tidlig!!! Klassisk musikk/Popmusikk - Alt til sin tid. Bok/TV - Ja takk, begge deler. Brus/Vann - Vann Stekt egg/Kokt egg - Kokt egg Bokmål/Nynorsk- Bokmål Innenlandsferie/Utenlandsferie - Utenlands 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 ? Te Nøtter Mail Avis i papirutgave DVD Gå tur Julen starter altfor tidlig! Popmusikk TV Brus Stekt egg Bokmål Utenlandsferie 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.