Gjest zinka Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 jeg lurer på hvordan tegn man kan se etter om man er gravid eller ikke?for tidlig med test , men er hard i mage og det kommer litt melk ut av brystene.tok ut spiralen i september.røyker nå , men om jeg er gravid (noe jeg ikke vet enda)så skla jeg slutte.hvordan er det f.eks å ta seg litt alkohol når men enda ikke vet med sikkerhet om man er gravid? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Testen kan slå ut noen få dager før ventet menstruasjon. Det er ingen andre sikre måter til å stille tidlig diagnose, symptomer holder ikke. Jeg synes du skal slutte å røke allerede nå. Det kan ta lengre tid for røkere å bli gravide! I dag er man veldig streng med alkohol, så det anbefales ikke å drikke hvis det er minste mistanke om at man kan være gravid. Du husker å bruke folat 400 mikrogram om dagen? Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.