Gjest Lady42 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har nå bestilt meg time hos lege....uka som kommer. på utredning ang at jeg /vi ikke blir gravide....men jeg lurer på noen som vet hvordan en slik utredning foregår? takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289333-utredning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Eg har vore gjennom utredning, så eg veit litt om kva som skjer (men det variere sikkert litt frå plass til plass). Visst du skal til fastlegen din kjem han sikkert berre til å henvise deg til ein gynekolog. Og sambuaren min vart først sjekka av fastlegen (at alt nedentil var som det skulle), og så fekk han beskjed om å levere ein spermaprøve til gynekologen eg skulle gå til (dette var forresten feil framgongsmøte-han skulle levert den på eit sjukehus). Første konsultasjon er egentleg berre for å kartlegge sjukdomshistorie m.m., og ikkje til nokon fysiske undersøkelser av dama. Dette vil heilt sikkert variere! Enden vart at vi prøvde i endå eit år uten å gå vidare med problemet sidan vi flytta utenlands rett etter første undersøkelsen. I sommar fekk vi då vi kom tilbake til Norge, fekk vi henvisning til ein fertilitetsklinikk, og det var då ting begynte å skje. Ved første konsultasjon der fekk eg påvist at mine egg sannsynlegvis vart litt lite modne, og at eg kanskje ikkje hadde eggløysing kvar månad (ved innvendig ultralyd). Sambuaren min leverte spermaprøve, og den viste eit dårleg resultat (vi fekk altså resultatet berre ein times tid seinare). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289333-utredning/#findComment-2322509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady42 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Eg har vore gjennom utredning, så eg veit litt om kva som skjer (men det variere sikkert litt frå plass til plass). Visst du skal til fastlegen din kjem han sikkert berre til å henvise deg til ein gynekolog. Og sambuaren min vart først sjekka av fastlegen (at alt nedentil var som det skulle), og så fekk han beskjed om å levere ein spermaprøve til gynekologen eg skulle gå til (dette var forresten feil framgongsmøte-han skulle levert den på eit sjukehus). Første konsultasjon er egentleg berre for å kartlegge sjukdomshistorie m.m., og ikkje til nokon fysiske undersøkelser av dama. Dette vil heilt sikkert variere! Enden vart at vi prøvde i endå eit år uten å gå vidare med problemet sidan vi flytta utenlands rett etter første undersøkelsen. I sommar fekk vi då vi kom tilbake til Norge, fekk vi henvisning til ein fertilitetsklinikk, og det var då ting begynte å skje. Ved første konsultasjon der fekk eg påvist at mine egg sannsynlegvis vart litt lite modne, og at eg kanskje ikkje hadde eggløysing kvar månad (ved innvendig ultralyd). Sambuaren min leverte spermaprøve, og den viste eit dårleg resultat (vi fekk altså resultatet berre ein times tid seinare). Tusen takk for svar:O)) Syns det tok lang tid før noe begynte¨å skje.. håper pga vår alder(42)at ting kan gå litt raskere.det haster jo litt pga alderen vår. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289333-utredning/#findComment-2324109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.