Gå til innhold

Værvarsler på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket værvarsel på nettet bruker du? Hvilket stoler du mest på? Hytteturen blir nok avlyst etter at det meldes regn i morra (vi hadde tenkt å gå en fjelltur), men nå er det plutselig ulike varsler selvfølgelig.

VG melder oppholds

Adressa melder oppholds

Aftenposten melder regn

Yr.no melder regn

Dagbladet gikk helt i heng

Ikke lett dette gitt. :o)

Persille1365381127
Skrevet

Forsøk med Storm? De burde jo vite hva de driver med...

Skrevet

Forsøk med Storm? De burde jo vite hva de driver med...

Storm = VG.

Skrevet

Da får du stole på gode gamle Metereologiske Institutt:

http://met.no/index.shtml

Du håper vel på regn og "hjemmekos" (merk anførselstegnene), du :-).

Meterologisk inst = Yr.

Skrevet

Da får du stole på gode gamle Metereologiske Institutt:

http://met.no/index.shtml

Du håper vel på regn og "hjemmekos" (merk anførselstegnene), du :-).

''Du håper vel på regn og "hjemmekos" (merk anførselstegnene), du :-).''

*Hehe* Nei, jeg håper faktisk å kunne slå to fluer i en smekk - først fjelltur og så hjemmekos på hytta om kvelden. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Meterologisk inst = Yr.

Hm, ok.

Om jeg ønske godt vær pleier jeg å se værmeldingene på TV2, er det ikke så farlig ser jeg NRK :-). Er det på grunn av kommersialiteten TV2 ofte melder bedre vær, tro? *filosoferer*

Skrevet

Hm, ok.

Om jeg ønske godt vær pleier jeg å se værmeldingene på TV2, er det ikke så farlig ser jeg NRK :-). Er det på grunn av kommersialiteten TV2 ofte melder bedre vær, tro? *filosoferer*

Storm = TV2 = VG og NRK = Met.inst. = Yr.

Det ser ut til at det i bunn og grunn er bare to aktører her i landet på værmelding, nemlig Storm og Meterologisk institutt.

Skrevet

Storm = TV2 = VG og NRK = Met.inst. = Yr.

Det ser ut til at det i bunn og grunn er bare to aktører her i landet på værmelding, nemlig Storm og Meterologisk institutt.

Det stemmer. Andre variasjoner er bare tolkninger.

Skrevet

Dra på hytta og pul:-)

Da spiller det ingen rolle om hvordan været er:-)

Skrevet

Dra på hytta og pul:-)

Da spiller det ingen rolle om hvordan været er:-)

Vi blir hjemme og puler istedet. Feirer at han har fått ny jobb på tettstedet hvor han bor. :o)))

hare1365380455
Skrevet

Jeg har startsiden.no, og til høyre kan jeg se været. Ellers har jeg oppe på desktopen været fra yahoo weather widgets (eller hva det nå heter). :)

Skrevet

Etter en lang sommer, hvor jeg gikk og ventet på tørke i nok dager til å få malt huset, så har jeg erfart at Yr er mest til å stole på, mens storm melder litt bedre...

Skrevet

Yr er mest riktig og oppdaterer raskest.

VG og TV2 melder alltid best vær, men ikke riktigst :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...