Lillemus Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Hvilket værvarsel på nettet bruker du? Hvilket stoler du mest på? Hytteturen blir nok avlyst etter at det meldes regn i morra (vi hadde tenkt å gå en fjelltur), men nå er det plutselig ulike varsler selvfølgelig. VG melder oppholds Adressa melder oppholds Aftenposten melder regn Yr.no melder regn Dagbladet gikk helt i heng Ikke lett dette gitt. ) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Forsøk med Storm? De burde jo vite hva de driver med... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Da får du stole på gode gamle Metereologiske Institutt: http://met.no/index.shtml Du håper vel på regn og "hjemmekos" (merk anførselstegnene), du :-). 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Forsøk med Storm? De burde jo vite hva de driver med... Storm = VG. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Da får du stole på gode gamle Metereologiske Institutt: http://met.no/index.shtml Du håper vel på regn og "hjemmekos" (merk anførselstegnene), du :-). Meterologisk inst = Yr. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Da får du stole på gode gamle Metereologiske Institutt: http://met.no/index.shtml Du håper vel på regn og "hjemmekos" (merk anførselstegnene), du :-). ''Du håper vel på regn og "hjemmekos" (merk anførselstegnene), du :-).'' *Hehe* Nei, jeg håper faktisk å kunne slå to fluer i en smekk - først fjelltur og så hjemmekos på hytta om kvelden. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Meterologisk inst = Yr. Hm, ok. Om jeg ønske godt vær pleier jeg å se værmeldingene på TV2, er det ikke så farlig ser jeg NRK :-). Er det på grunn av kommersialiteten TV2 ofte melder bedre vær, tro? *filosoferer* 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Hm, ok. Om jeg ønske godt vær pleier jeg å se værmeldingene på TV2, er det ikke så farlig ser jeg NRK :-). Er det på grunn av kommersialiteten TV2 ofte melder bedre vær, tro? *filosoferer* Storm = TV2 = VG og NRK = Met.inst. = Yr. Det ser ut til at det i bunn og grunn er bare to aktører her i landet på værmelding, nemlig Storm og Meterologisk institutt. 0 Siter
laban Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Storm = TV2 = VG og NRK = Met.inst. = Yr. Det ser ut til at det i bunn og grunn er bare to aktører her i landet på værmelding, nemlig Storm og Meterologisk institutt. Det stemmer. Andre variasjoner er bare tolkninger. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Dra på hytta og pul:-) Da spiller det ingen rolle om hvordan været er:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Dra på hytta og pul:-) Da spiller det ingen rolle om hvordan været er:-) Vi blir hjemme og puler istedet. Feirer at han har fått ny jobb på tettstedet hvor han bor. ))) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har startsiden.no, og til høyre kan jeg se været. Ellers har jeg oppe på desktopen været fra yahoo weather widgets (eller hva det nå heter). 0 Siter
Nellie Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Etter en lang sommer, hvor jeg gikk og ventet på tørke i nok dager til å få malt huset, så har jeg erfart at Yr er mest til å stole på, mens storm melder litt bedre... 0 Siter
....AV Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Yr er mest riktig og oppdaterer raskest. VG og TV2 melder alltid best vær, men ikke riktigst :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.