Gå til innhold

søkte på nicket mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kommer ikke lengre tilbake enn 9/11-2006. Stemmer det for dere også? Det ble jo sagt at det skulle bli slik når de la om her.. Men nå kan jeg ikke finne ut helt når tid jeg begynte å vanke på forumet, eller?

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Når jeg søkte på mitt nick (lurulf, som jeg hadde før Ulvinnen), så var det eldste innlegget fra 16.11.2002.

Skrevet

Jeg kom helt tilbake til 25/2000. Hadde et annet nick da

Skrevet

Jeg kom helt tilbake til 25/2000. Hadde et annet nick da

25/9 skulle det stå

Skrevet

25/05-2003 var det siste eg fant av mine innlegg her.

Fant fra deg i 2002 når jeg søkte på megselv sist. ;-)

Annonse

Skrevet

Når jeg søkte på mitt nick (lurulf, som jeg hadde før Ulvinnen), så var det eldste innlegget fra 16.11.2002.

ah!! Ja jeg har kanskje bare hett pekkaline ett år da. Huff *flau*

Skrevet

Fant fra deg i 2002 når jeg søkte på megselv sist. ;-)

Der da kan du se.

Skrevet

mai2002 når jeg søkte på åpent. Men da hadde jeg minst vært her i 4-5 år allerede

Gjest Ulvinnen
Skrevet

ah!! Ja jeg har kanskje bare hett pekkaline ett år da. Huff *flau*

He he, du får søke på pekka, da :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

mai2002 når jeg søkte på åpent. Men da hadde jeg minst vært her i 4-5 år allerede

De eldste årene er nok borte. Jeg hadde et annet nick i min aller første tid på dol, og det får jeg ikke et eneste treff på når jeg søker.

Skrevet

De eldste årene er nok borte. Jeg hadde et annet nick i min aller første tid på dol, og det får jeg ikke et eneste treff på når jeg søker.

Jeg har vært Dorthe hele tida og jeg får opp 33 000 innlegg siden 2002. Kremt :o(

Skrevet

Jeg har vært Dorthe hele tida og jeg får opp 33 000 innlegg siden 2002. Kremt :o(

Jeg heter bippp nå, hvordan i helvete greier du å leve med deg selv nå? Har skiftet nick siden jeg, 2002 slutter aldri...;-)

Annonse

Skrevet

Jeg heter bippp nå, hvordan i helvete greier du å leve med deg selv nå? Har skiftet nick siden jeg, 2002 slutter aldri...;-)

Uff, da :-(

Gjest lurerjegpåda
Skrevet

Hva hvis jeg heter bippp, twin1, osv......jeg er jo paranoid da, noen som kan behandle meg?

ganske typisk egentlig.........ingen tørrr å svare... jeg er jo farlig....?

Skrevet

Da jeg søkte på det første nicket mitt kom jeg tilbake til januar 2001, og det stemmer rimelig bra. (Har hatt et ganske langt opphold fra dol fordi jeg ikke hadde tilgang til internett privat, og da savnet jeg å kunne stille spørsmål her.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...