ilene1365380268 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Sjekk linken....Har dere noen gang hørt om en slik larvesak? Grusomt ekkelt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Å gått a banen så kvALMT!!!!!! Nei, vet ikke hva det er. 0 Siter
Gjest noe av det værre jeg har sett Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Herrrrrreeeeeeeee........gu........................jeg hadde hylt, skreket, spydd og det som verre var om jeg hadde vært med på noe sånt. Hadde jeg hatt noe sånt i kroppen så hadde jeg fått angst av en anne verden. Jeg har aldri hørt om dette før....takk og lov får en nesten si........ 0 Siter
Orio Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Den slags innlegg må komme med en ADVARSEL. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Herrrrrreeeeeeeee........gu........................jeg hadde hylt, skreket, spydd og det som verre var om jeg hadde vært med på noe sånt. Hadde jeg hatt noe sånt i kroppen så hadde jeg fått angst av en anne verden. Jeg har aldri hørt om dette før....takk og lov får en nesten si........ Der røk turen til Sør-Amerika får å si set sånn... 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Den slags innlegg må komme med en ADVARSEL. Jeg har etterhvert lært meg at når jeg ser sånne linker titter jeg _først_ på hva andre svarer før jeg går inn på selve linken... Har blitt eklet ut eller skremt litt for mange ganger her inne he he 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Forresten så er botfly det samme som brems, mange forskjellige fluearter som legger egg på dyr og så lever larvene som parasitter under skinnet, eller andre steder. Det finnes bare én som parasitterer mennesker. I Norge har vi ikke mange bremser, men reinens nesebrems er et stort problem i reindriften, og reinen blir parasittbehandlet jevnlig for å hindre infeksjon, http://no.wikipedia.org/wiki/Bremser 0 Siter
Orio Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har etterhvert lært meg at når jeg ser sånne linker titter jeg _først_ på hva andre svarer før jeg går inn på selve linken... Har blitt eklet ut eller skremt litt for mange ganger her inne he he Må visst begynne med det jeg også. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Skikkelig "Alien".. men hvorfor i huleste holder de på med det der ute på gata...? 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Skikkelig "Alien".. men hvorfor i huleste holder de på med det der ute på gata...? Åkeeeiii...... Ennå en grunn til _ikke_ å klikke på den linken *grøss* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.