Lisabeth Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Er det bare meg? Som ikke har "sett lyset"? Bøkene er spennende, for all del, mye fordi handlingen er uforutsigbar. Bra det! Men personene er så stereotype, det er liksom så soleklart om det er en "good guy" eller "bad guy" før de får hengt av seg jakka eller sagt navnet sitt. Irriterende! Jeg har kommet halvveis i bok nr 2, så det er vel enda håp. Men jeg håper personene blir mer troverdige. I motsatt fall foretrekker jeg Batman ;-) 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har fått første bok nylig, og orket ikke å lese hele.... Bladde videre og videre og videre uten å finne tråden. Jeg får prøve den en annen gang, kanskje til sommeren på stranda.... 0 Siter
birdie Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Nei, det er ikke bare du. Likte første boka greit, men har ingen hast med å få lest de to neste. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Nei, det er ikke bare du. Likte første boka greit, men har ingen hast med å få lest de to neste. De to siste er bedre enn den første. Mye 0 Siter
tonie Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Nei, det er ikke bare deg. Jeg ser ikke antydning til lys. Han og Anne Holt er omtrent like gode spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.