Gå til innhold

Oppbevaring av tøy på bad/vaskerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

For best plassutnyttelse tenkte vi å sette inn et skap på badet til oppbevaring av skittetøy, samt rene håndklær, sengetøy og annet. Skapet vil stå front mot front med en tørketrommel, ca 1,5 meter unna.

Er dette ugunstig for det rene tøyet? Tenker på fukt og mugg og sånn. Det er vindu på badet også, og vi skal kjøpe kondenstørketrommel (eller hva det heter?), vil det ha nok å si?

Gjest god helg
Skrevet

Jeg ville nok heller satt skapet på gangen om det er plass.

Skrevet

Det er vel avhengig av hvor stor luftfuktighet det normalt er på badet ditt.

Jeg oppbevarer håndklær og en del andre klær på badet, men jeg har et ganske stort bad og det er godt ventilert (ventil med vifte i yttervegg som går på ved stor luftfuktighet i). Har også tørketrommel med kondensator (eller hva det nå heter) av god kvalitet.

Jeg trodde de fleste oppbevarte håndklær på badet såfremt de hadde plass til det, så normalt fungerer det vel ok :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...