Gjest mij Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 For best plassutnyttelse tenkte vi å sette inn et skap på badet til oppbevaring av skittetøy, samt rene håndklær, sengetøy og annet. Skapet vil stå front mot front med en tørketrommel, ca 1,5 meter unna. Er dette ugunstig for det rene tøyet? Tenker på fukt og mugg og sånn. Det er vindu på badet også, og vi skal kjøpe kondenstørketrommel (eller hva det heter?), vil det ha nok å si? 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg ville nok heller satt skapet på gangen om det er plass. 0 Siter
frosken Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Det er vel avhengig av hvor stor luftfuktighet det normalt er på badet ditt. Jeg oppbevarer håndklær og en del andre klær på badet, men jeg har et ganske stort bad og det er godt ventilert (ventil med vifte i yttervegg som går på ved stor luftfuktighet i). Har også tørketrommel med kondensator (eller hva det nå heter) av god kvalitet. Jeg trodde de fleste oppbevarte håndklær på badet såfremt de hadde plass til det, så normalt fungerer det vel ok :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.