Gå til innhold

Er det vanlig å få vondt i ryggen ved ny seng?

Anbefalte innlegg

Gjest nysengen
Skrevet

Har skiftet seng fra wonderland winsor til jensen ambassadør. Har i dag kjempevondt i ryggen, selv om begge disse sengene er godt omtalt?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er nettopp dette som er så vanskelig i forhold til hvilke madrass man skal velge. Det som er en god seng for noen, gir ryggsmerter for en annen.

Hvis du nettopp har byttet seng, så kan det bli ok etter en overgangsperiode. Du må ligge noen netter i den nye sengen, før du kan vite om den er god for deg eller ikke.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg får vondt i ryggen ved bytte av seng. Det går jo rett og slett på hva ryggen min er vant med.

Det ble sagt da jeg kjøpte ny seng, at jeg måtte regne med 2-3 uker med tilpassing. Det stemte. Jeg kjøpte en god tempurseng, og jeg hadde vondt i ryggen (mer vondt, har vondt til vanlig) i ca 2 uker. Nå har jeg mindre vondt enn hva jeg hadde daglig før. Så senga er kjempegod, men kroppen måtte bli vant med den.

Nå er jeg ødelagt etter ett par netter i andre senger, og lengter bare hjem igjen ;o)

Lenge siden du byttet seng?

Gjest nysengen
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1193479543' post='3705310]

Jeg får vondt i ryggen ved bytte av seng. Det går jo rett og slett på hva ryggen min er vant med.

Det ble sagt da jeg kjøpte ny seng, at jeg måtte regne med 2-3 uker med tilpassing. Det stemte. Jeg kjøpte en god tempurseng, og jeg hadde vondt i ryggen (mer vondt, har vondt til vanlig) i ca 2 uker. Nå har jeg mindre vondt enn hva jeg hadde daglig før. Så senga er kjempegod, men kroppen måtte bli vant med den.

Nå er jeg ødelagt etter ett par netter i andre senger, og lengter bare hjem igjen ;o)

Lenge siden du byttet seng?

Første natt i natt med ny seng (o: Jeg må nok ta tiden litt til hjelp for å se om det bedrer seg.

Skrevet

Det er forskjellig men jeg er bortskjemt med en tempurmadrass. Men jeg har opplevd at andre har så gode madrassen at det går fint. På sykehuset derimot er jeg helt ødelagt hvis jeg ikke får en tempurmadrass

Gjest Shira :o)
Skrevet

Første natt i natt med ny seng (o: Jeg må nok ta tiden litt til hjelp for å se om det bedrer seg.

Du får nok gi det ett par uker ja.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...