Gå til innhold

Norges mest Sexy ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norske menn har talt står det, eg mener å huske att Ane Dahl Torp har vunnet en slik kåring før.

Kommentarer på vinner, og lista forøvrig??

Sett gjerne opp egen liste. *S*

Skrevet

Jeg liker Anne Rimmen, hun er dritsexy. Jeg minns hun hadde litt hofter også engang de viste hele herligheten.

Ho har eg aldri hørt om.

Skrevet

Den listen sier meg én ting, det er ganske dårlig stelt her i landet.

Helt enig med deg der.

Pia Haraldsen, Tone Damli Aaberge og Mira Craig ???

Tydligvis er Mia Gundersen, Dorthe Skappel og Kari Traa gått ut på

dato nå.

Gjest aljohan
Skrevet

Ho har eg aldri hørt om.

Hun var på sporten i Tv Norge før , har sporten i NRK nå.

Høy, blond og lekker. Også liker hun sikkert sport da, det er jo også ett stort pluss ;)

Skrevet

Hun var på sporten i Tv Norge før , har sporten i NRK nå.

Høy, blond og lekker. Også liker hun sikkert sport da, det er jo også ett stort pluss ;)

Ok, takk.

Skal sjekke sporten på NrK. :)

Skrevet

Jeg liker Anne Rimmen, hun er dritsexy. Jeg minns hun hadde litt hofter også engang de viste hele herligheten.

Ja, hun er flott. Hun gikk faktisk i klassen min på barneskolen. :)

Gjest aljohan
Skrevet

Ja, hun er flott. Hun gikk faktisk i klassen min på barneskolen. :)

Hørte hun alltid har vært veldig pen og var en av de mest populære på skolen.

Noen som har det.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1193490718' post='3705442]

Hvor ble jeg av på lista..?! *fnis* ;o))

Det er mulig DU er der, ikkje vet eg...:)

Gjest bifil jente
Skrevet

Jeg kan ikke se at Anne Dahl Torp er sexy i det hele tatt. Mange av jentene på lista er pen/søte og sjarmerende, men ikke sexy.

Mira Craig er jo laaangt over alle de jentene på min liste. Hun har en fantastisk utstråling! Lise Kalsnes er den som kommer nærmest av de som står på listen.

Må si meg enig med Far Cry, det er dårlig stelt her i landet. Klarer ikke å komme på flere jeg syns er sexy! hmm...

Skrevet

Jeg kan ikke se at Anne Dahl Torp er sexy i det hele tatt. Mange av jentene på lista er pen/søte og sjarmerende, men ikke sexy.

Mira Craig er jo laaangt over alle de jentene på min liste. Hun har en fantastisk utstråling! Lise Kalsnes er den som kommer nærmest av de som står på listen.

Må si meg enig med Far Cry, det er dårlig stelt her i landet. Klarer ikke å komme på flere jeg syns er sexy! hmm...

Eg har heller aldri syntes Ane Dahl Torp var sexy, men eg må (om enn noe motvillig) innrømme att ho har en sexy attitude på detta bildet, selv om ansiktsutrykket er forferdelig rart.

http://msn.herogna.no/nyheter/kjendis/article169449.ece?element=gallery

Eg er ikkje enig med deg i att Mira Craig hverken er sexy eller har utstråling, eg oppfatter ho som en bortskjemt, furten og selvsentrert liten vestkantjente, DET er ikkje sexy i min verden.

Lise Karlsnes blir for "påtatt" og krampaktig, ho er og blir en posør i mine øyne.

Uff..Kanskje ikkje mye positivt detta, men Christina Vukicevic

derimot ho er knallsexy.

Eg har ikkje peiling på hvem Anne Rimmen og Marte Stokstad er, sjøl om eg har blitt forklart att Anne Rimmen jobber i sporten på NrK.

Gjest DeadlyG
Skrevet

Skulle likt å rimma Anne Rimmen mmmm, hu er hotttttttt

Hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...