pærebrus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Har så smått begynt å tenke på julegave til gubben, og lurte på å kjøpe GPS til bilen. Men jeg har egentlig ikke peiling, er det noen som har erfaringer med noen typer? Har sett litt på tester og slikt, men greit å høre om noen har prøvd ut litt. Når det gjelder pris så aner jeg ikke hvor mye man må betale for å få en ordentlig? Men regner vel med mellom 2-4000? Vil ikke betale noe mer iallefall. Blir kombinert bursdag- og julegave, han har bursdag rett før jul.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Det er vel Garmin som har fått best resultater i tester. Vet faren min har en som heter nüva 360 tror jeg, som han er veldig fornøy med. Finnes dyrere og, tror det er 660 eller noe sånt 0 Siter
nick Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000MVmxplyF?ProductID=H_fD4QFHEjgAAAET1hpfZmdQ&CatalogCategoryID=KirD4QFHRHUAAAEOFeI03xiL 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Det er vel Garmin som har fått best resultater i tester. Vet faren min har en som heter nüva 360 tror jeg, som han er veldig fornøy med. Finnes dyrere og, tror det er 660 eller noe sånt http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e000086JHjRDG?ProductID=ZAvD4QFHKhcAAAEONGFCGhzm&CatalogCategoryID=KirD4QFHRHUAAAEOFeI03xiL 0 Siter
pærebrus Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000MVmxplyF?ProductID=H_fD4QFHEjgAAAET1hpfZmdQ&CatalogCategoryID=KirD4QFHRHUAAAEOFeI03xiL Satt faktisk akkurat og leste på elkjøp sine sider om TomTom One. Den er på tilbud nå til 2000. Regner med den du linket til er en god del bedre siden den er dobbelt så dyr, men skal tro om den er så mye bedre at det er verdt det? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Vi har Garmin, kjøpt på NAF og er kjempegodt fornøyd. 0 Siter
Petruskaen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Vi kjøpte Mio C520 i sommer, og er godt fornøyd med den. I følge min mann kom den godt ut i diverse tester. 0 Siter
pærebrus Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Vi kjøpte Mio C520 i sommer, og er godt fornøyd med den. I følge min mann kom den godt ut i diverse tester. Takk for tips. Ser den har fått bra score i tester ja. 0 Siter
nick Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Satt faktisk akkurat og leste på elkjøp sine sider om TomTom One. Den er på tilbud nå til 2000. Regner med den du linket til er en god del bedre siden den er dobbelt så dyr, men skal tro om den er så mye bedre at det er verdt det? Skal du kjøpe en dingz, så må du kjøpe en dingz som imponerer kompisene hans. Det finnes mye bra hos gullsmedene, men man kan sikkert finne noe billig hos en nillelignende butikk et eller annet sted. Er det sånn du ønsker at han skal tenke når han handler til deg? 0 Siter
pærebrus Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 Skal du kjøpe en dingz, så må du kjøpe en dingz som imponerer kompisene hans. Det finnes mye bra hos gullsmedene, men man kan sikkert finne noe billig hos en nillelignende butikk et eller annet sted. Er det sånn du ønsker at han skal tenke når han handler til deg? Kan ikke imponere med en "dingz" til 2000 altså? Hm... Syns det blir litt voldsomt å bruke 4-5000 på en greie som er kjekk å ha i feriene, men som ikke blir brukt ellers. Bor ikke i en storby akkurat. 0 Siter
nick Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Kan ikke imponere med en "dingz" til 2000 altså? Hm... Syns det blir litt voldsomt å bruke 4-5000 på en greie som er kjekk å ha i feriene, men som ikke blir brukt ellers. Bor ikke i en storby akkurat. Vi på vår side synes det er litt voldsomt å bruke 5-10-15000 kroner på noe som ikke er brukendes til noe som helst, og som kun blir tatt frem ved spesielle anledninger. En bra dingz er viktig for selvfølelsen! Uansett hva du kjøper, sjekk prisen flere steder. 720 ligger fra 3900 til 4400. Akkurat nå får du den for 3500 på messa i Lillestrøm, men det er akademisk dersom du bor i Narvik. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har en TomTom one og er svært godt fornøyd med den. Vi har en Garmin på jobben, men den liker jeg ikke så godt. Den er blant annet svært treg med å finne satelitter hvis vi beveger oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.