Gjest 21 uker gravid. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Uff...må bare skrive ned min fortvilelse slik at min kjære mann og barn slipper å høre sytet mitt idag igjen.. Jeg er 21 uker gravid. Jeg har nå endelig fått diagnosen bekkenløsning fra fysioterapeut. Fastlegen min mente det kunne være enten bekkenløsning eller piriformiss syndrom. Fysioterapeuten var helt sikker på at det varbekkenløsning. Kjipt å få en slik diagnose men også litt godt for da er det ihvertfall en legitim grunn til at jeg har så d..... vondt:-( Det er bare helt uutholdelig til tider. Har bare lysst til å gråte og gjør dessverre dette ofte. Kan nesten ikke gjøre noe ting før jeg får vondt. Går fremdeles i full jobb men vet ikke hvor lenge jeg holder ut. Ufattelig vondt utover dagen, og når jeg kommer hjem ligger jeg jo strekk ut resten av dagen. I helgene er det litt bedre. Idag er jeg derimot dårlig igjen. Har ikke gjort noe spesielt tungt. Hjulpet barna med å rygge rommene, satt på en maskin med klær, handlet og ryddet på kjøkkenet. Dette varnok til at jeg nå har verkende smerter i bekkenet selv når jeg ligger i ro på sofaen. Er så lei av at å gå her å ha vondt. Føler at jeg ikke klarer å være verken en god kjæreste for min mann eller en god mor for mine barn. Ligger bare her på sofaen og har det vondt og syns synd på meg selv. Har lysst til å hive inn på med smertestillende slik at jeg kan være med barna ut å sykle eller gå en tur i skogen eller noe annet kjekt ute. Nå klarer jeg knapt å gå til postkassen uten å få kjmpevondt etterpå. Føler liksom at jeg hadde fått mitt etter 18 uker med svangerskapskvalme. Når denne endelig begynte å avta så kommer altså dette her... Unnskyld at dere må høre på sytingen min, men måtte bare få det ut... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Bekkenløsning er ikke mye moro... Husk på at smertene er et tegn på at du har gjort for mye, og at du trenger å ta mer hensyn. Jo mer du presser deg nå selv om du får vondt, jo større er sannsynligheten for at du ikke blir bra etter svangerskapet. Jeg synes det helt klart høres ut som om du burde vært sykemeldt, i det minste gradert... Det er viktig å ta hensyn. Jeg vet ikke hvor mye du kjenner til de klassiske tipsene for å få hverdagen til å gå rundt: Passe på å ta pauser innimellom, helst før du får vondt, gå ut av bilen med bena samlet, glatt laken/minislide i senga for at det skal være lettere å snu seg, ligge med pute mellom knærne og helt ned til anklene, krykker for å avlaste hvis det er vondt å gå. Saccosekk er fint å sitte i, jeg hadde ikke klart meg uten min på slutten av svangerskapet. Fysio for trening av stabiliserende muskulatur og avslapningsøvelser. Og så er det viktig å passe på å bevege seg, innenfor smertegrensen. Vann er ypperlig, siden man er vektløs, særlig om du har varmtvannsbasseng i nærheten. Jeg svømte mye (kun rygg), og på slutten kunne jeg godt svømme 500m på ryggen, men jeg klarte ikke gå de 400m vi har til svømmehallen, selv ikke på krykker... Men helt til det siste var jeg bedre etter en tur i svømmehallen. Og husk på at det er kun du som taper på å ikke ta hensyn nå... Jeg er fremdeles ikke bra, 17 mnd etter fødsel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-2323379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Heidu! Håper du fortsetter hos fysioterapeuten. Jeg var sykemeldt fra uke 14 eller noe, pga bekkenløsning. Da hadde jeg lidd meg gjennom mange uker med smerte på jobben og var helt udugelig hjemme. Fikk behandling av fysioterapeut og gikk på gruppetrening (først bassengtrening, så trening i sal) for bekkenløsningsdamer. Så begynte jeg med akupunktur, og ble et nytt menneske! Jeg gikk mye med krykker i svangerskapet, og rørte ikke oppvaskmaskinen eller støvsugeren i løpet av omtrent hele svangerskapet. Fulgte alle typiske råd om å ligge med dyne mellom bena, belaste hoftene likt, ikke bære på bare den ene sida osv, og følte at det også hjalp endel. Men det skulle så utrolig lite til før jeg var fullstendig ødelagt igjen. Kunne ikke handle alene. Å bevege seg med handlevogn er bare FYFY og absolutt ikke gunstig for bekkenet, og å bære handlekurv er også FYFY for da bærer du med skjev belastning. At jeg har et barn på 2 år hjalp heller ikke, hun måtte løftes ut og inn av seng, høystol, bil... Men fant nye metoder her. Hun fikk ny seng som hun kunne gå ut og inn av, tok av bøylen på tripptrappen så hun kunne klatre opp og ned selv, og hadde stort sett såpass god tid at hun kunne gå fra døra og ut til bilen selv. Følte lenge at hele livet mitt dreide seg om bekkenløsningen. Det eneste jeg gjorde var å klage til folk på nettet over hvor vondt jeg hadde det, så var det gubben som fikk gjennomgå, og de eneste gangene jeg var ute av huset var det for å få behandling for bekkenløsningen. De siste ukene var jeg nesten ikke plaget i det hele tatt, og etter fødselen har jeg nesten ikke merket noe. Ja... dette ble mye vas. Jeg vil absolutt anbefale deg å ta kontakt med en akupunktør!! Hun hjalp med med utrolig mye. Bekkenløsningen, søvn, fordøyelse, humør, søtsug, halsbrann, energi... Det er ikke alle som har like stort utbytte av det, men første gangen jeg var der gikk jeg ut helt NORMALT. Jeg hadde nesten glemt hvordan det var å klare å bevege seg uten smerter, uten å grue seg for det neste skrittet. Det tok ei ukes tid så var jeg ganske ille igjen, så da jeg gikk dit hver uke var det tålelig greit, men pga sommerferien ble det noen opphold så da kjente jeg mye til det igjen. Du har min dypeste sympati. Jeg nyter nå at jeg faktisk kan bøye meg ned og ta opp noe fra gulvet når det er nødvendig, uten å grue meg til det, bli sittende på gulvet uten å klare å reise meg opp igjen, og uten å hyle høyt, banne og klage. Ikke press deg selv, du kan risikere å bli plaget etter fødselen og. Få all den behandling du kan, og hvis du har råd til det, få akupunktur. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-2323417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 21 uker gravid. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Heidu! Håper du fortsetter hos fysioterapeuten. Jeg var sykemeldt fra uke 14 eller noe, pga bekkenløsning. Da hadde jeg lidd meg gjennom mange uker med smerte på jobben og var helt udugelig hjemme. Fikk behandling av fysioterapeut og gikk på gruppetrening (først bassengtrening, så trening i sal) for bekkenløsningsdamer. Så begynte jeg med akupunktur, og ble et nytt menneske! Jeg gikk mye med krykker i svangerskapet, og rørte ikke oppvaskmaskinen eller støvsugeren i løpet av omtrent hele svangerskapet. Fulgte alle typiske råd om å ligge med dyne mellom bena, belaste hoftene likt, ikke bære på bare den ene sida osv, og følte at det også hjalp endel. Men det skulle så utrolig lite til før jeg var fullstendig ødelagt igjen. Kunne ikke handle alene. Å bevege seg med handlevogn er bare FYFY og absolutt ikke gunstig for bekkenet, og å bære handlekurv er også FYFY for da bærer du med skjev belastning. At jeg har et barn på 2 år hjalp heller ikke, hun måtte løftes ut og inn av seng, høystol, bil... Men fant nye metoder her. Hun fikk ny seng som hun kunne gå ut og inn av, tok av bøylen på tripptrappen så hun kunne klatre opp og ned selv, og hadde stort sett såpass god tid at hun kunne gå fra døra og ut til bilen selv. Følte lenge at hele livet mitt dreide seg om bekkenløsningen. Det eneste jeg gjorde var å klage til folk på nettet over hvor vondt jeg hadde det, så var det gubben som fikk gjennomgå, og de eneste gangene jeg var ute av huset var det for å få behandling for bekkenløsningen. De siste ukene var jeg nesten ikke plaget i det hele tatt, og etter fødselen har jeg nesten ikke merket noe. Ja... dette ble mye vas. Jeg vil absolutt anbefale deg å ta kontakt med en akupunktør!! Hun hjalp med med utrolig mye. Bekkenløsningen, søvn, fordøyelse, humør, søtsug, halsbrann, energi... Det er ikke alle som har like stort utbytte av det, men første gangen jeg var der gikk jeg ut helt NORMALT. Jeg hadde nesten glemt hvordan det var å klare å bevege seg uten smerter, uten å grue seg for det neste skrittet. Det tok ei ukes tid så var jeg ganske ille igjen, så da jeg gikk dit hver uke var det tålelig greit, men pga sommerferien ble det noen opphold så da kjente jeg mye til det igjen. Du har min dypeste sympati. Jeg nyter nå at jeg faktisk kan bøye meg ned og ta opp noe fra gulvet når det er nødvendig, uten å grue meg til det, bli sittende på gulvet uten å klare å reise meg opp igjen, og uten å hyle høyt, banne og klage. Ikke press deg selv, du kan risikere å bli plaget etter fødselen og. Få all den behandling du kan, og hvis du har råd til det, få akupunktur. Takk for svar. Har hørt andre også som har hatt god effekt av akupunktur så jeg må kanskje prøve dette. Prøvde kiropraktor.HUn menteat jeg hadde låsning av L5 (dette var i uke 16. Hun løste opp denne men og dette hjalp for korsryggsmertene som jeg hadde men jeg følte at jeg bare ble verre i bekkenet så derfor sluttet jeg. Har rekvisisjon hos fysioterapeut så jeg skal gå der fremover, håper at det kan hjelpe noe. Legen min sier at dersom jeg presser meg utover smertegrensenså vil ikke dette ha noe å si for fremtiden og at jeg ikke blir nødvendigvis blir dårligere senere i svangerskapet eller etterpå, men at det vil sansynligvis ha en kortvarig konsekvens at jeg blir dårligere om kvelden eller dagen etter jeg har presset meg. Han er også veldig restriktiv med sykemelding, da han mener at det inaktivitet kan gjøre ting vondt verre. Han mener at gravide bør tåle litt smerte, men om det ble for galt så måtte en vurdere sykemelding. Nå erdet jo slik at jeg klarer å gå på jobb men ikke stort etter jobb. Dersom jeg har mange ærend etter jobb eller ting som skal gjøres hjemme så blir jeg helt ødelagt. Har sagt fra til arbeidsgiver at jegikke klarer å gå på kurs eller sitte hele dagen. Var på kurs (satt hele dagen, med kun et par pauser) 2 dager i strekk for noen uker siden og kom hjem og la meg rett ned og gråt av smerter. Jeg halter på grunn av smerter når jeg går, bør jeg begynne med krykker nå eller vente med dette til jeg absolutt ikke orker å gå uten? Jeg ønsker å kunne jobbe lengst mulig før jeg må gå ut i sykemelding. Har nettopp fått meg ny jobb og syns det er trasig om jeg må sykemeldes nå så tidlig. Håper det blir bedreetterhvert slik som med deg. Har en jobb hvor jeg stort sett setter opp dagsplanen selv og hvor jeg kan variere en del, en del PC arbeid, hjemmebesøk ol. Syns at tiden går så alt for sent, gleder meg til babyen kommer og jeg slipper disse smertene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-2323453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 21 uker gravid. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Bekkenløsning er ikke mye moro... Husk på at smertene er et tegn på at du har gjort for mye, og at du trenger å ta mer hensyn. Jo mer du presser deg nå selv om du får vondt, jo større er sannsynligheten for at du ikke blir bra etter svangerskapet. Jeg synes det helt klart høres ut som om du burde vært sykemeldt, i det minste gradert... Det er viktig å ta hensyn. Jeg vet ikke hvor mye du kjenner til de klassiske tipsene for å få hverdagen til å gå rundt: Passe på å ta pauser innimellom, helst før du får vondt, gå ut av bilen med bena samlet, glatt laken/minislide i senga for at det skal være lettere å snu seg, ligge med pute mellom knærne og helt ned til anklene, krykker for å avlaste hvis det er vondt å gå. Saccosekk er fint å sitte i, jeg hadde ikke klart meg uten min på slutten av svangerskapet. Fysio for trening av stabiliserende muskulatur og avslapningsøvelser. Og så er det viktig å passe på å bevege seg, innenfor smertegrensen. Vann er ypperlig, siden man er vektløs, særlig om du har varmtvannsbasseng i nærheten. Jeg svømte mye (kun rygg), og på slutten kunne jeg godt svømme 500m på ryggen, men jeg klarte ikke gå de 400m vi har til svømmehallen, selv ikke på krykker... Men helt til det siste var jeg bedre etter en tur i svømmehallen. Og husk på at det er kun du som taper på å ikke ta hensyn nå... Jeg er fremdeles ikke bra, 17 mnd etter fødsel. Takk for svar. Har hørt og følger de rådene som du har beskrevet om bekkenløsning ja. Dersom du leser mitt svartil Åsemor vil du se hvordan min lege ser på det å være gravid og sykemelding ifbm. bekkenløsning. Som dere sikkert forstår er han mann, og de kan aldri sette seg inn i disse smertene uansett. Skulle nesten ønske at de kunne for da hadde de kanksje vært litt mer forståelsesfulle overfor det. Jeg ønsker ikke å være sykemeldt ennå, men dersom smertene blir verre enn dette blir jeg dessverre nødt til å krype til korset å bli sykemeldt. Hvordan var dine smerter? Hvor hadde du vondt? Fremme, bak, i ryggen eller alle steder? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-2323458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Takk for svar. Har hørt andre også som har hatt god effekt av akupunktur så jeg må kanskje prøve dette. Prøvde kiropraktor.HUn menteat jeg hadde låsning av L5 (dette var i uke 16. Hun løste opp denne men og dette hjalp for korsryggsmertene som jeg hadde men jeg følte at jeg bare ble verre i bekkenet så derfor sluttet jeg. Har rekvisisjon hos fysioterapeut så jeg skal gå der fremover, håper at det kan hjelpe noe. Legen min sier at dersom jeg presser meg utover smertegrensenså vil ikke dette ha noe å si for fremtiden og at jeg ikke blir nødvendigvis blir dårligere senere i svangerskapet eller etterpå, men at det vil sansynligvis ha en kortvarig konsekvens at jeg blir dårligere om kvelden eller dagen etter jeg har presset meg. Han er også veldig restriktiv med sykemelding, da han mener at det inaktivitet kan gjøre ting vondt verre. Han mener at gravide bør tåle litt smerte, men om det ble for galt så måtte en vurdere sykemelding. Nå erdet jo slik at jeg klarer å gå på jobb men ikke stort etter jobb. Dersom jeg har mange ærend etter jobb eller ting som skal gjøres hjemme så blir jeg helt ødelagt. Har sagt fra til arbeidsgiver at jegikke klarer å gå på kurs eller sitte hele dagen. Var på kurs (satt hele dagen, med kun et par pauser) 2 dager i strekk for noen uker siden og kom hjem og la meg rett ned og gråt av smerter. Jeg halter på grunn av smerter når jeg går, bør jeg begynne med krykker nå eller vente med dette til jeg absolutt ikke orker å gå uten? Jeg ønsker å kunne jobbe lengst mulig før jeg må gå ut i sykemelding. Har nettopp fått meg ny jobb og syns det er trasig om jeg må sykemeldes nå så tidlig. Håper det blir bedreetterhvert slik som med deg. Har en jobb hvor jeg stort sett setter opp dagsplanen selv og hvor jeg kan variere en del, en del PC arbeid, hjemmebesøk ol. Syns at tiden går så alt for sent, gleder meg til babyen kommer og jeg slipper disse smertene. Å halte er absolutt ikke bra!! Få fysioterapeuten til å vise og forklare hvordan du skal gå på en best mulig måte. Jeg måtte gå på krykker for å klare meg gjennom dagen, ellers orket jeg ikke mer etter noen timer. Siste dagen jeg var på jobb klarte jeg nesten ikke å gå ned trappa for å komme meg hjem, jeg stod og nesten gråt av smerte og brukte sinnsykt lang tid. Vi har ikke heis på jobben min og jeg var nødt til å flytte meg fra etasje til etsasje flere ganger om dagen. Hovedarbeidsoppgaven min er i en sånn posisjon som overhodet ikke var bra for bekkenet. Legen min var også restriktiv med sykemelding, så jeg jobbet lenger enn jeg syns selv var fornuftig. Han ble mer medgjørlig da fysioterapeuten skrev et skriv til han med anbefaling om sykemelding. Husker en gang var jeg helt ødelagt etter å ha stått oppreist i køen på McDonalds for å kjøpe mat. Jeg hadde skjevt bekken så selv om jeg stod rett opp og ned ble det skjev belastning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-2323470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 21 uker gravid. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Å halte er absolutt ikke bra!! Få fysioterapeuten til å vise og forklare hvordan du skal gå på en best mulig måte. Jeg måtte gå på krykker for å klare meg gjennom dagen, ellers orket jeg ikke mer etter noen timer. Siste dagen jeg var på jobb klarte jeg nesten ikke å gå ned trappa for å komme meg hjem, jeg stod og nesten gråt av smerte og brukte sinnsykt lang tid. Vi har ikke heis på jobben min og jeg var nødt til å flytte meg fra etasje til etsasje flere ganger om dagen. Hovedarbeidsoppgaven min er i en sånn posisjon som overhodet ikke var bra for bekkenet. Legen min var også restriktiv med sykemelding, så jeg jobbet lenger enn jeg syns selv var fornuftig. Han ble mer medgjørlig da fysioterapeuten skrev et skriv til han med anbefaling om sykemelding. Husker en gang var jeg helt ødelagt etter å ha stått oppreist i køen på McDonalds for å kjøpe mat. Jeg hadde skjevt bekken så selv om jeg stod rett opp og ned ble det skjev belastning. Ja jeg må kanskje be han vise meg det. Prøverjo å gå vanlig og klarer det stort sett om morgenen. Men det skal ikke mer til en 15 min. kjøring til jobb så blir jeg vond og da klarer jeg ikke å gå vanlig lenger. Kjenner meg igjen i det du beskriver om å stå lenge. Idag var jeg og barna mine i leketøysbutikken for de skulle kjøpe seg Haloween kostymer. Etter kun kort tid ble jeg skikkelig dårlig og måtte finne meg en stol til å sette meg på. Hvordan var dine smerter? Hvor hadde du vondt? Hadde du smerter konstant? Legen min hadde ikke skrevet i rekvisisjonen til fysioterapeuten at jeg hadde bekkenløsning med gangvansker. Etter å ha vært hos fysioterapeuten første gang anbefalte han meg til å ringe min lege og si at han skulle føre dette på for det varåpenbart at jeg ikke skulle betale for behandlingen hos fysioterapeut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-2323507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja jeg må kanskje be han vise meg det. Prøverjo å gå vanlig og klarer det stort sett om morgenen. Men det skal ikke mer til en 15 min. kjøring til jobb så blir jeg vond og da klarer jeg ikke å gå vanlig lenger. Kjenner meg igjen i det du beskriver om å stå lenge. Idag var jeg og barna mine i leketøysbutikken for de skulle kjøpe seg Haloween kostymer. Etter kun kort tid ble jeg skikkelig dårlig og måtte finne meg en stol til å sette meg på. Hvordan var dine smerter? Hvor hadde du vondt? Hadde du smerter konstant? Legen min hadde ikke skrevet i rekvisisjonen til fysioterapeuten at jeg hadde bekkenløsning med gangvansker. Etter å ha vært hos fysioterapeuten første gang anbefalte han meg til å ringe min lege og si at han skulle føre dette på for det varåpenbart at jeg ikke skulle betale for behandlingen hos fysioterapeut. I begynnelsen hadde jeg mest vondt i korsryggen, men etter behandling hos fysioterapeut ble det mye bedre og jeg fikk vondt foran på symfysebenet. Noen ganger kjentes det ut som det var noe som gikk i feil ledd eller noe, og da var det vondt konstant. Men oftest var det bare vondt ved bevegelse, og greit mens jeg satt stille. Så jeg satt mye stille. Nå som det er snart 3 mnd siden jeg var gravid er det nesten vanskelig å huske hvordan vondt det var. Helt sprøtt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-2323565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Takk for svar. Har hørt og følger de rådene som du har beskrevet om bekkenløsning ja. Dersom du leser mitt svartil Åsemor vil du se hvordan min lege ser på det å være gravid og sykemelding ifbm. bekkenløsning. Som dere sikkert forstår er han mann, og de kan aldri sette seg inn i disse smertene uansett. Skulle nesten ønske at de kunne for da hadde de kanksje vært litt mer forståelsesfulle overfor det. Jeg ønsker ikke å være sykemeldt ennå, men dersom smertene blir verre enn dette blir jeg dessverre nødt til å krype til korset å bli sykemeldt. Hvordan var dine smerter? Hvor hadde du vondt? Fremme, bak, i ryggen eller alle steder? For det første, det legen din sier om smerter i etterkant når man presser seg stemmer ikke med hva jeg har hørt/lest og hva jeg selv har erfart. Om jeg gjør for mye er jeg ofte dårlig i mange dager etterpå. Smertene er kroppens måte å si ifra at man har gjort for mye på, og at man må ta det mer med ro. Gjør man ikke det, blir man dårligere. Og om man provoserer fram smerte gang på gang på gang er faren for at den blir kronisk større. Jeg merket smertene først i uke 20, ble 50% sykemeldt i uke 22 og 100% i uke 26. De siste 6-8 ukene var jeg ikke ute av huset, annet enn hos jordmor/fysioterapeuten eller i svømmehallen. Jeg har mest vondt i symfysen foran, med utstrålinger nedover beina og utover i lysken. Konstant verking. I tillegg kjenner jeg venstre IS-ledd, men det er ikke konstant, men stikker til når jeg gjør for mye. Det høyre IS-leddet kjenner kun når jeg er skikkelig dårlig. IS-leddene kjenner jeg bare i perioder, fysioterapeuten får ofte has på smertene der. ''Syns at tiden går så alt for sent, gleder meg til babyen kommer og jeg slipper disse smertene.'' Det der er ufattelig velkjent... Jeg fikk høre en god del ganger at 'nå er det jo ikke så lenge igjen'. Mulig seks-åtte uker ikke er lenge vanligvis, men når hver eneste dag er en kamp og bare snegler seg av gårde er det ufattelig lenge. Men husk på at du må ta smertene på alvor, og lytte til kroppen! Det er ikke alle som blir bra med en gang, eller i det hele tatt. Lillefrøkna mi er 17 mnd, og jeg fungerer ikke i hverdagen i det hele tatt. Jeg får vondt hvis jeg står for lenge, går for lenge, sitter for lenge. Kontorstol er helt håpløst, og jeg har en datajobb... Er 50% sykemeldt, har vært det siden permisjonen tok slutt i mai, og kommer nok til å være delvis sykemeldt en god stund ennå. Det er kjipt, men skal jeg bli bra igjen må jeg faktisk ta hensyn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289441-bekkenl%C3%B8sning/#findComment-2323724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.