Gå til innhold

Trykk i øret etter flylanding

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne, 39 år som i en og en halv uke har hatt et konstant trykk i øret. Vi hadde vært på ferie og snorklet og badet og jeg var forkjølet. På hjemreisen da vi skulle lande med flyet, fikk jeg store smerter i ørene. Klarte ikke å utligne trykket. Det ene øret klikket etter en time, men det andre øret er fortsatt tett etter 10 dager. Kjennes ut som om det er vann som beveger seg i øret. Har gått på trykkutlignende medisiner som oraderon og clarinase. Har også fått nesespray iliadin. Nå er jeg gått tom for medisiner og trykket er like ille. Hva gjør jeg? Jeg har aldri hatt lignende problem tidligere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289470-trykk-i-%C3%B8ret-etter-flylanding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dott i øret

Jeg hadde samme opplevelse etter en flytur med forkjølelse - det eksploderte etter 3 uker med null hørsel på et øre i ørebetennelse og bihulebetennelse. Da jeg begynte på antibiotika pluss slimhinneavsvellende Rhinoxin tabeletter løsnet også trykkproblemet i øret.

Dersom jeg ikke hadde blitt syk i tillegg og begynt på Rhinoxin hadde det nok etterhvert løst seg selv uansett, i følge min lege, han syntes ikke 2-3 uker var fryktelig ille men det var antakelig en sammenheng mellom slimhinneavsvellende medisiner og at det endelig løste seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...