solbaer Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Heisan! Eg berre kom til å lure på ein ting som du kanskje kan hjelpe med. Eg og sambuaren min har blitt eininge om å forsøke soneterapi og akupunktur for å hjelpe til for neste forsøk (om det blir fleire). Hadde ikkje du brukt det? Og så lurer eg på om du har nokon du kan anbefale enten i Stavanger eller Sandnes. Akkurat det skal vel litt til for, men eg spør no likavel Har vore til kontroll i Haugesund og det er vertfall fleire egg som veks og gjer seg "modne", så får vi no berre sjå korleis dette går. Hovudverken gav seg då eg begynte med sprøyte, så det har vorte betre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289476-til-mathildaa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildaa Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Heia!! Nå vet du vel snart svaret på forsøket... Har dere satt inn? håper det går bra med deg nå og at dere slipper flere forsøk..! Og så bra at hodeverket forsvant når du begynte på sprøytene! Jo, vi var begge til akupunktur, men det var i Haugesund området, så noen å anbefale i sør-fylket det har jeg desverre ikke... kanskje du kan høre med en jordmor der du bor , eller på føden kanskje?? Her har jeg iallefall møtt flere jordmødre som snakker om den akupunktøren vi brukte, så det er jo mulig de kan hjelpe deg Selve behandlingen kan jeg virkelig gå god for da. Jeg tror jeg gjennom behandlingen også ble bedre psykisk rustet i forhold til det vi skulle gjennom, samt at jeg fikk mye mer energi og bedre humør! (tro det eller ei!) Og jeg velger å tro at akupunkturen mulig hjalp oss dit vi ville hen på veien. Hvem vet? Vi begynte 3 mnd før forsøk og hun fulgte meg opp helt til den dagen vi satte inn. Hele tiden gikk jeg ca 1-2 ganger i uken, det kom ann på hvor jeg var i syklusen. Soneterapi har jeg ikke prøvd i forhold til dette. Håper VIRKELIG dere slipper å gå gjennom et forsøk til... Tenker på dere! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289476-til-mathildaa/#findComment-2326856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Heia!! Nå vet du vel snart svaret på forsøket... Har dere satt inn? håper det går bra med deg nå og at dere slipper flere forsøk..! Og så bra at hodeverket forsvant når du begynte på sprøytene! Jo, vi var begge til akupunktur, men det var i Haugesund området, så noen å anbefale i sør-fylket det har jeg desverre ikke... kanskje du kan høre med en jordmor der du bor , eller på føden kanskje?? Her har jeg iallefall møtt flere jordmødre som snakker om den akupunktøren vi brukte, så det er jo mulig de kan hjelpe deg Selve behandlingen kan jeg virkelig gå god for da. Jeg tror jeg gjennom behandlingen også ble bedre psykisk rustet i forhold til det vi skulle gjennom, samt at jeg fikk mye mer energi og bedre humør! (tro det eller ei!) Og jeg velger å tro at akupunkturen mulig hjalp oss dit vi ville hen på veien. Hvem vet? Vi begynte 3 mnd før forsøk og hun fulgte meg opp helt til den dagen vi satte inn. Hele tiden gikk jeg ca 1-2 ganger i uken, det kom ann på hvor jeg var i syklusen. Soneterapi har jeg ikke prøvd i forhold til dette. Håper VIRKELIG dere slipper å gå gjennom et forsøk til... Tenker på dere! Klem Okey Har fått eit par tips angåande akupunktør i Sandnes og Stavanger.. 1-2 gonger i veka i 3 mnd hørtes veldig masse ut, det må jo ha kosta ein formue! :S Jaja, det blir no uansett neste steg på vegen for oss trur eg, om ikkje vi skulle vere så usannsynleg heldige at det satt på første forsøk. Vi skal på innsetting i morgon-det blir nok betre enn uttakinga vi var på i går. Den var forferdeleg Og så kjem dei lange to vekene etterpå då! Men det kan jo hende eg får "beskjed" før det er gått så lang tid også. Veksler grådig mellom å vere optimist og så litt pessimist...Du får sende nokre gode vibber til fertilitetsklinikken i morgon hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289476-til-mathildaa/#findComment-2326946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildaa Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Okey Har fått eit par tips angåande akupunktør i Sandnes og Stavanger.. 1-2 gonger i veka i 3 mnd hørtes veldig masse ut, det må jo ha kosta ein formue! :S Jaja, det blir no uansett neste steg på vegen for oss trur eg, om ikkje vi skulle vere så usannsynleg heldige at det satt på første forsøk. Vi skal på innsetting i morgon-det blir nok betre enn uttakinga vi var på i går. Den var forferdeleg Og så kjem dei lange to vekene etterpå då! Men det kan jo hende eg får "beskjed" før det er gått så lang tid også. Veksler grådig mellom å vere optimist og så litt pessimist...Du får sende nokre gode vibber til fertilitetsklinikken i morgon hehe Brukte vel rundt 5000 kr, tror jeg, men det var verdt det. Masse gode vibber sendes deres vei, både i morgen og de ukene som kommer!!! Lykke, lykke til! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289476-til-mathildaa/#findComment-2326986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Brukte vel rundt 5000 kr, tror jeg, men det var verdt det. Masse gode vibber sendes deres vei, både i morgen og de ukene som kommer!!! Lykke, lykke til! Klem fra Okey-det var faktisk ikkje så ille som eg hadde trudd...Og spredd utover, så merker du nok ikkje det så veldig godt som når du kjøper medisiner for 10000 i ein "sleng". Takk for alle gode vibber, dei skal eg ta godt vare på 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289476-til-mathildaa/#findComment-2327017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildaa Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Okey-det var faktisk ikkje så ille som eg hadde trudd...Og spredd utover, så merker du nok ikkje det så veldig godt som når du kjøper medisiner for 10000 i ein "sleng". Takk for alle gode vibber, dei skal eg ta godt vare på Hvordan gikk det i dag????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289476-til-mathildaa/#findComment-2327569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbaer Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Hvordan gikk det i dag????? Det gjekk ikkje så bra Eg er veldig deppa no...har sett sånn fram til denne dagen, og følt at eg har vore opptimist gjennom alle hormonkurer osv. Det var kun ett egg som var delt seg i fire, og ett som var delt i to (av åtte befrukta egg)-dei andre var altfor dårlege Det var ein kjempeskuffelse. Dei fekk liksom ikkje mange gode å velge mellom, så dei måtte jo berre ta det eine som var delt i fire. Dei sette inn det som var todelt også sidan det ikkje vart så sprekt. Dette blei ein stor nedtur må eg seie... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289476-til-mathildaa/#findComment-2327587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildaa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det gjekk ikkje så bra Eg er veldig deppa no...har sett sånn fram til denne dagen, og følt at eg har vore opptimist gjennom alle hormonkurer osv. Det var kun ett egg som var delt seg i fire, og ett som var delt i to (av åtte befrukta egg)-dei andre var altfor dårlege Det var ein kjempeskuffelse. Dei fekk liksom ikkje mange gode å velge mellom, så dei måtte jo berre ta det eine som var delt i fire. Dei sette inn det som var todelt også sidan det ikkje vart så sprekt. Dette blei ein stor nedtur må eg seie... Uff da.... det hørtes ikke noe gøy ut akkuratt... Skjønner at du er deppa, jeg var også livredd for at noe sånt skulle skje. Får håpe eggene utvikler seg som de skal og at de klorer seg fast! Krysser alt jeg har av fingrer og tær for at dette går bra, det fortjener dere... Stor trøsteklem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/289476-til-mathildaa/#findComment-2327906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.