Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover de fortsatt sammen?

Foreldrene mine begynte å sove hver for seg for over ti år siden, har liksom aldri tenkt noe spesielt over det nå før jeg rundet 30 og begynner å bli voksen selv.

Syns det er ganske trist :(

Skrevet

Foreldrene mine er skilt på det 23 året, Men mine besteforeldre som nå er i 80 åra sover fortsatt i samme seng=)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Mine foreldre har "flyttet" sammen igjen nå etter at den siste hunden deres døde.

Moren min utviklet allergi mot hund på sine eldre dager, og da kom de frem til at det var bedre at hun fant seg en annen seng, enn å få en hund avvent med sengesoving.

Skrevet

Mine foreldre har "flyttet" sammen igjen nå etter at den siste hunden deres døde.

Moren min utviklet allergi mot hund på sine eldre dager, og da kom de frem til at det var bedre at hun fant seg en annen seng, enn å få en hund avvent med sengesoving.

Kan du sjekke mailen din? :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kan du sjekke mailen din? :)

Når sendte du meg mail? Jeg har ikke fått noe fra deg.

Skrevet

Når sendte du meg mail? Jeg har ikke fått noe fra deg.

For 5-10 min siden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

For 5-10 min siden

Da er det fortsatt håp om at den vil dukke opp :-)

Skrevet

Da er det fortsatt håp om at den vil dukke opp :-)

Jeg håper det..det er et Fronter-spørsmål, og vi har innlevering i da...:-O

:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hm, da haster det jo også. Jeg skal sende deg en mail med den offisielle mailadressen min, håper mailen går den veien.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå har jeg sendt deg mail, har du fått den?

Skrevet

Nå har jeg sendt deg mail, har du fått den?

Fått den, og svart...:-)

Skrevet

Min far og hans samboer har felles soverom og dobbeltseng ja. Koselig det - jeg vil også ha det så lenge jeg har kjæreste. :o)

Skrevet

Det betyr jo ikke at de ikke har sex selv om de ikke sover på samme rom, så det behøver ikke å være så trist, men heller en praktisk løsning, hvis den ene forstyrrer den andre når de skal sove.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...