Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden jeg mistet i uke 6 forrige gang jeg var gravid, har jeg denne gang ordnet med tidlig UL. Skal til lege i morgen for å fastsette hvilken uke. Er i dag 5+0. Vurderer å komme meg gjennom uke 6, siden jeg gruer så for denne uken...og kanskje be om UL i uke 7? Hva syns dere? Og da er vel et hjerte begynt å slå også ?

MEN oppi det hele så lurer jeg...er en slik tidlig ul innvendig eller utenpå? Har SÅ lite lyst på innvendig fordi jeg er redd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/289489-skal-p%C3%A5-tidlig-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og jeg som trodde de nye scannerne var supergode og klarte registrere utenpå... :(

Jaja, de vet vel hva de gjør.

Så tildig ligger emryoet omtrent bak "skambenet", og ultralyd går ikke gjennom bein. Så det må nok undersøkes innvendig, men de er jo veldig forsiktige. Vært igjennom det selv flere ganger.

ostepop1365380989

Jeg var på ultralyd i uke 8-9 og den var utenpå magen.

Legen mente at vi kunne ta en vaginal ul i tillegg, men jeg sa nei siden han sa at det han kunne se så helt fint ut. :)

Dette førte dermed til en stor overraskelse da jeg var tilbake for ordinær ul i uke 18 da de kunne se to fostre! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...