Gå til innhold

Hvordan kjennes bekkenløsning og når får man?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest linda beatrice

Man kan godt få bekkenløsning så tidlig, ja. En jeg kjenner kjente smertene før hun skulle ha mensen, og skjønte hun var gravid pga det.

Vet du hvordan smertene kjennes ut, da?? Huff og huff, håper ikke det er det som skjer...

Vet du hvordan smertene kjennes ut, da?? Huff og huff, håper ikke det er det som skjer...

Ja, jeg vet ihvertfall hvordan det kjennes ut på meg, da.

Det er vanlig å ha vondt i symfysen (skambeinet) - og at det strålet utover mot hoftene og/eller nedover i beina. Men da det kom hos meg fikk jeg vondt i lysken først, smertene i symfysen kom etterhvert.

Det høres ikke veldig lovende ut, nei...

Gjest linda beatrice

Ja, jeg vet ihvertfall hvordan det kjennes ut på meg, da.

Det er vanlig å ha vondt i symfysen (skambeinet) - og at det strålet utover mot hoftene og/eller nedover i beina. Men da det kom hos meg fikk jeg vondt i lysken først, smertene i symfysen kom etterhvert.

Det høres ikke veldig lovende ut, nei...

Steike, takk for svar! Ante ikke at jeg kunne evt få det så tidlig. Men det kan vel gi seg...? eh...

Steike, takk for svar! Ante ikke at jeg kunne evt få det så tidlig. Men det kan vel gi seg...? eh...

Neppe mens du er gravid... de fleste blir dårligere etterhvert som man blir større og tyngre og belastningen på bekkenet blir større.

Men det finnes jo ting som hjelper, fysioterapi, svømming, lære seg å unngå de tingene som prvoserer mest, så det trenger ikke bli så ille.

Annonse

Gjest Mor til Oliver

Dette høres ut som bekkenløsning.Jeg fikk det og klarte ikke og ta det med ro så noen kvelder måtte samboeren bære meg.Det trenger absolutt ikke og bli så ille, men ta det med ro når du får vondt.Gå med korte skritt og slapp av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...